پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

استاندار: مشارکت مردم البرز در انتخابات چشمگیر است

عزیزاله شهبازی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از ساعت های ابتدایی امروز شاهد حضور گسترده مردم پای صندوق های رای هستیم که همچنان این حضور پرشور ادامه دارد.
وی با بیان اینکه از تمام مراجعه کنندگان به شعب اخذ رای انتخابات شورا و ریاست جمهوری کار رای گیری انجام شده و در حال انجام است خاطرنشان کرد: تاکنون گزارش غیر متعارف و غیر معمولی در شعبه های اخذ رای گزارش نشده و امنیت کامل برقرار است.
شهبازی ادامه داد: هم اکنون طبق اعلام وزارت کشور روند رای گیری تا ساعت ٢٤ ادامه دارد و در صورت نیاز تا ٢ بامداد تمدید می شود.
وی گفت: با پایان رای گیری کار شمارش آرا آغاز و پیش بینی بر این است که تا پیش از ظهر شنبه بتوانیم نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به خصوص در شهر کرج با توجه به تمام مکانیزه بودن آن اعلام کنیم.

استان البرز با هفت شهرستان تابعه ، دارای  سه میلیون نفر جمعیت است که یک میلیون و ۷۸۰ هزار نفر آنان در این دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا واجد شرایط رای دادن هستند.

یک هزار و ۱۱۴شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره‌های عشایری امروز ۲۸ خردادماه همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران آرای مردم استان البرز را جمع آوری می کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …