چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

متقا ضیان تعویض پلاک البرز بدون نوبت اینترنتی مراجعه نکنند

سرهنگ حمد الله رحمتی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : متقاضیان می تواننداز طریق  اینترنت برای ایام غیر تعطیل اقدام به دریافت نوبت کنند.

وی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی پلیس راهور ناجا، متقاضیان تعویض پلاک در این استان‌ ، روزانه  در ساعت ۱۱ پیش از ظهر می توانند برای  رزرو نوبت در سامانه نوبت دهی اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: مراکز تعویض پلاک از ساعت هفت صبح الی ۱۵ آماده خدمات رسانی به متقاضیان است.

رحمتی پور تاکید کرد: متقاضیان دریافت پلاک قبل از مراجعه حتما از کامل بودن مدارک درخواستی از سوی مرکز تعویض پلاک اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به نوبت گیری کنند.

وی گفت: اکنون در استان البرز یک مرکز تعویض پلاک درکرج و ۲ مرکز خدمات خودرویی در شهرستان های فردیس و ساوجبلاغ فعال هستند که متقاضیان می توانند برای دریافت خدمات نوبت بگیرند.

وی در ادامه سخنان خود یاد آور شد که وکالتنامه های خرید و فروش وسایل نقلیه که تاریخ آن ها در روز های تعطیلی مراکز تعویض پلاک بوده و مهلت آن طی این مدت به پایان رسیده ؛ برای مراکز تعویض پلاک  قابل تمدید و دارای اعتبار است.

رییس پلیس راهور البرز اضافه کرد:  چنانچه وکالتنامه وسیله نقلیه قبل از اعلام ستاد ملی کرونا مبنی  برتعطیلی مراکز تعویض پلاک یا بعد از پایان تعطیلی باشد تمدید نخواهد شد و مدت اعتبار آن تابع متن مندرج دروکالتنامه آن ها است .

وی تاکید کرد: متقاضیان در صورت مراجعه به مراکز  تعویض پلاک ، نکات بهداشتی را رعایت کرده و همکاری لازم را با کارکنان آن مجموعه داشته باشند.

رییس راهنمایی ورانندگی البرز یادآورشد : استفاده از ماسک در این مرکز الزامی است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …