شنبه , 15 اردیبهشت 1403

گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس البرز دنبال می شود

رضا شکیبا روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: بیانیه گام دوم انقلاب محور برنامه های مدارس سمپاد قرار گرفته است تا دانش آموزان با رسالت خطیر خود در این گام شناخت بیشتری پیدا کنند و در تحقق آن بکوشند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای بیانیه گام دوم انقلاب صادره از سوی مقام معظم‌ رهبری محوراصلی فعالیت‌های تربیتی مدارس سمپاد این استان در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مهم‌ترین راهبرد خود را خوانش و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای نسل جدیدی گذاشته که ممکن است هیچ برداشتی نسبت به گذشته جمهوری اسلامی ایران نداشته باشند، یادآورشد: مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب جامعه جوان و نوجوان کشور است.

شکیبا تصریح کرد: نیروسازی برای پیگیری تحقق منویات مقام‌معظم‌ رهبری و دفاع از نظام و انقلاب‌  جزو برنامه‌های محوری مدارس سمپاد استان البرز است.

وی کلید پیمودن مسیر تعیین‌ شده در بیانیه‌ گام دوم را دمیدن روح امید و خودباوری در جوان ایرانی دانست واضافه کرد: برنامه‌های آموزش‌وپرورش باید بیش از متن بیانیه بر تحقق اهداف و روح بیانیه متمرکز باشد.

وی ادامه داد: البرز سرزمین استعدادها ست زیرا دانش آموزان این استان در بیشتر مسابقات ،المپیاد ها و جشنواره های کشوری و جهانی پیشرو هستند.

رییس مدارس استعدادهای درخشان البرزیادآورشد: دانش آموزان این استان هر سال در المپیادها و کنکور برای البرز مدال های رنگارنگ کسب می کنند که این مهم نشان از هدف گذاری دانش آموزان و تلاش معلمان برای رشد و پرورش استعدادهای دانش آموزان دارد.

وی گفت: دانش آموز محمد رضا بدری از استان البرز مدال نقره المپیاد ریاضی جهان را برای ایران به ارمغان می آورد و یا دانش آموزانی که رتبه تک رقمی کنکور به دست می آورند که افتخارآفرینی آنان بسیار ارزشمند است.

شکیبا بیان داشت: استان البرز معلمان و دانش آموزان توانمند و تلاشگری دارد که باید از این ظرفیت برای ارتقاء شاخص های کیفی تعلیم و تربیت بهره گرفت.

وی تاکید کرد: باید به تمام جنبه‌ها در مدارس استعداد درخشان توجه شود و مدیران این مدارس باید در کنار تعلیم و تربیت به مقوله مهارت‌آموزی دانش آموزان نیز بپردازند.

استان البرز ۱۸ مدرسه سمپاد با ۵ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …