جمعه , 10 فروردین 1403

قوی‌ترین مردان در آسایشگاه کهریزک البرز

مسئول کمیته قویترین مردان با حضور در آسایشگاه کهریزک البرز با معلولان ذهنی، حرکتی و سالمندان ساکن در این آسایشگاه دیدار کرد.

تداوم کمک قوی‌ترین مردان ایران به مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما،-محمود رضا قراچورلو، گفت: این چهارمین سال پیاپی است که در تلاش برای کمک به مجموعه آسایشگاه کهریزک البرز هستیم تا مددجویان این مرکز بتوانند از رفاه بیشتر ومناسب‌تر برخوردار شوند.

مسئول کمیته قویترین مردان افزود: اگر چه به دلیل شیوع بیماری کرونا نزدیک 2 سال امکان حضور در کنار این عزیزان وجود نداشت، اما کمک‌های خود را از این مجموعه دریغ نکرده ایم و در حال حاضر با توجه به بهبود شرایط، ضمن دیدار با مددجویان ساکن آسایشگاه در صدد هستیم تا درحد توان نیاز‌های ضروری این مجموعه را بر طرف کنیم.

مدیر آسایشگاه خیره کهریزک البرز در ادامه اضافه کرد: این آسایشگاه با ارائه خدمات توانبخشی نوین در همه رشته‌ها به صورت تخصصی با کادری مجرب برای کودکان معلول ذهنی و اوتیسم، جسمی حرکتی و بیماران ام اس و سالمندان به صورت روزانه و شبانه روزی در خدمت مددجویان این آسایشگاه است.

به گفته افشین وجدانی، در حال حاضر ۵۰۰ نفر از مدد جویان مرکز، خدمات شبانه روزی دریافت می‌کنند و ۴۰۰ نفر نیز خدمات روزانه در اختیارشان قرار می‌گیرد و به ۲۰۰ نفر هم در منزل خدمات ارائه می‌شود.

استان البرز ۵۴ مرکز نگهداری دارد که از این تعداد ۲۰ مرکز سالمندان، ۱۳ مرکز معلولین ذهنی، یک مرکز جسمی-حرکتی، ۱۸ مرکز اعصاب و روان و ۲ مرکز خانه‌های کوچک ذهنی است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …