یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

دفاع مقدس مدیون نقش ارزنده مادران و همسران شهدا است

سلیمان رستمیان روز یکشنبه در آیین تجلیل از ۶۰ نفر از مادران و همسران شهدای البرزی که همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد، گفت: حضرت ام‌البنین(س) نگاه ولایتمدار و تفکر حسینی را قطره‌قطره در کام فرزندانش نشاند و فرزندان خود را راهی جبهه حق علیه باطل کرد.

وی با بیان اینکه این بانو افزون بر اینکه فرزندانش را درراه امام حسین (ع) فدا کرد، در زنده نگه‌داشتن نهضت عاشورا و رساندن پیام آن نیز نقش بسزایی داشت، اظهار داشت: حضرت ام‌البنین(س) توانست با اصول و روش‌های تربیت دینی در تثبیت اعتقادات فرزندانش نقش مهمی داشته باشد و آنان را در مسیر شهادت و جان‌فشانی که جلوه والای تثبیت عقاید دینی است، قرار دهد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز همچنین به الگو گیری مادران و همسران شهدا از حضرت ام‌البنین(س) و نقش ارزشمند و خطیر این عزیزان در موفقیت های دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: خانواده‌های معظم شهدا به‌ویژه مادران و همسران شهدا  دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند و امروز وظیفه تمام آحاد جامعه است که از این سمبل‌ها و تندیس‌های ایثار و مقاومت تجلیل کنند. تا زمانی که نفس در جان داریم باید دین خود را به شهدا ادا کرده و خانواده معظم شهدا را به نحو شایسته تکریم کنیم.
وی ادامه داد: سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) مصادف است با روز تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدا و این بهترین فرصت برای تجلیل از مقام شامخ این بزرگواران است. 
استان البرز بیش از پنج هزار شهید تقدیم آرمان های والای  انقلاب کرده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …