شنبه , 1 اردیبهشت 1403

تجدید میثاق سبزپوشان ناجا با شهدای البرز

پرسنل و فرماندهان نیروی انتظامی استان البرز ، خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران و قشرهای مختلف مردم عصر امروز بر مزار فرزندان رشید انقلاب اسلامی حضور یافتند و پس از قرائت فاتحه با آرمانهای والای این عزیزان عهدی دوباره بستند.

آیین غبار روبی گلزار شهدای کرج در جوار گلزار شهدای چهارصد دستگاه کرج با شکوه خاصی برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در این آیین گفت: مردم استان البرز در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن چندین هزار تن از فرزندان عزیز خود را تقدیم ارزش های والای الهی و انقلاب اسلامی کردند.

سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت : همه صبر و استقامت و ایستادن پای این نظام کار خانواده های شهدا است که باید این اسطوره ها را پاس بداریم .

وی خاطرنشان کرد: امروز هم پنجشنبه و روز زیارت اهل قبور هست و توفیق پیدا کردیم که در این مکان مقدس که محل نزول فرشتگان هست ، به عنوان مقدس ترین مکان ها حضور پیدا کنیم و یکبار دیگر با این شهدا عهد ببندیم که راه این شهدا را تا ابد در نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهند داد.  

سردار محمدیان افزود: خانواده شهدا بدانند راه شهیدان ادامه دارد و جوانان ، ایثارگران و همه مردم ایستادن تا لطمه و ضربه ای به خون شهدا وارد نشود .

وی اظهار داشت : اکنون هفته‌ای  یک یا ۲شهید در کل کشور نیروی انتظامی به این نظام تقدیم می کنند و  مجموع شهدایی که تا امروز توسط نیروی های انتظامی برای این نظام تقدیم کرده بیش از ۱۳ هزار شهید است.

وی گفت : سه هزار شهید و ۲۰ هزار جانباز برای مأموریت مقدس مبارزه با مواد مخدر تقدیم شده و این حاصل مبارزه با کسانی است که دندان طمع به سمت این کشور دارند .

فرمانده انتظامی استان البرز بیان داشت  که تا زمانی که جان در بدن داریم و برکت خون شهدا و سایه امام زمان و رهبری معظم انقلاب بر سر این کشور است هیهات که بخواهد خدشه‌ای وارد شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …