یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

استمرار آلاینده‌ها تا اوایل هفته آینده در البرز

آرش بهاروند احمدی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت :با توجه به جو پایدار و رخداد وارونگی دما، ظرفیت افزایش آلاینده‌ها را تا پایان هفته‌جاری و اوایل هفته آینده خواهیم داشت.

وی بیان داشت: کیفیت هوای امروز البرز ناسالم ،‌ سرعت وزش باد ۲۰ کیلومتر در ساعت و آسمان  قسمتی تا ابری است ، فردا پنجشنبه آسمان البرز قسمتی تا نیمه ابری، یخبندان و مه رقیق صبحگاهی، سرعت وزش باد بین منفی یک تا ۱۰ درجه بالای صفر سرعت وزش باد ۲۰ کیلومتر در ساعت و سرعت وزش باد ۲۰ کیلومتر در ساعت است.

بهاروند احمدی اظهارداشت: آسمان پس فردا جمعه استان البرز صاف تا قسمتی ابری، یخبندان صبحگاهی ،‌سرعت وزش باد ۲۸ کیلومتردر ساعت و دمای کمینه و بیشینه هوا بین منفی ۲ تا ۱۰ درجه بالای صفر و کیفیت هوا ناسالم برای گروه‌های حساس است.

مدیر کل هواشناسی البرز آسمان روز شنبه هفته آینده را قسمتی تا ابری، مه رقیق و یخبندان صبحگاهی توصیف کرد و گفت: کمترین و بیشتردما بین یک تا ۱۱درجه بالای صفر ،‌ناسالم برای گروه های حساس و سرعت وزش باد نیز ۲۰ کیلومتر در ساعت است.

همچنین،  آسمان روز یکشنبه البرز، قسمتی تا ابری، مه رقیق و یخبندان صبحگاهی، به تدریج بارش برف، ‌دمای هوا بین یک تا ۹ درجه بالای صفر ،‌سرعت وزش باد ۲۰ کیلومتر در ساعت و کیفیت هوا ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …