پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403

۹ دی روز میثاق امت با ولایت است

حسین کاشانی پور در همایش میثاق امت با ولایت آموزش و پرورش البرز که روز چهارشنبه در کانون امام علی (ع) کرج برگزارشد به تحلیل فتنه ۸۸ و رمز عبور از آن پرداخت و افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون هر ۱۰ سال یک بار فتنه های مختلفی برای براندازی انقلاب و نظام طراحی شده است.

وی بیان داشت: آمریکای جنایتکار بعد از پیروزی انقلاب ، استقلال ایران اسلامی را برنتابیدو به همین خاطر توطئه های مختلفی مثل جنگ تحمیلی را  طراحی کردند و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ولایتمداری و حضور در صحنه بودن مردم باعث شد تا جریان فتنه سال ۸۸ در کشور خاموش شود، یادآورشد: ۱۷ سفارتخانه در اختیار فتنه گران سال ۸۸ بود اما زمانی که رهبر معظم انقلاب روشنگری کردند و قانون را فصل الخطاب اعلام کردند، مردم به میدان آمدند.

کاشانی پور از معلمان به عنوان قشر فرهیخته جامعه نام برد و اضافه کرد: معلمان در برگزاری انتخابات کشور همیشه حضور دارند و شاهد برگزاری روند انتخابات طبق قانون هستند اما خواص تاکید داشتند که آنچه خودشان می خواهند در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ اتفاق بیفتد.

وی یادآورشد: تکبر و توهم خواص ۹ ماه کشور را درآتش سوزاندند ولی با بصیرت مردم حماسه ای بی نظیر در ۹ دی ۸۸ خلق شد.

وی ادامه داد: مکتب ولایی، رهبر ولایی و امت ولایت مدار سه راس مثلث خلق این حماسه را تشکیل می دهند که ایران اسلامی برای حرکت در مکتب اسلام ، امام و شهدا و گذر از فتنه ها همچنان  نیاز به تحکیم این سه ضلع مثلث دارد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلامی استان البرزعنوان کرد: امسال نیز مردم ایران شاهد فتنه بنزین در کشور بودند.

وی تصریح کرد: تبعیت از ولایت تضمین کننده امنیت و اقتدار ایران اسلامی است و باید لبیک بگوییم.

حسین پورتاکید کرد: فردا در استان البرز همانند سراسر کشور بزرگداشت حماسه ۹ دی در مصلی امام خمینی (ره ) کرج برگزار می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …