جمعه , 7 اردیبهشت 1403

پست‌های مدیریتی استان البرز در اختیار افراد شایسته و انقلابی قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج، مجتبی عبداللهی در جلسه نهضت راهبران گام دوم انقلاب که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد با قدردانی از اقدامات و برنامه‌های این نهضت برای کمک به تحقق اهداف نظام، اظهار داشت: از مسیری که نهضت راهبران گام دوم انقلاب دارند حمایت می کنم و انتظار دارم برنامه‌های خود را برای توسعه پایدار استان در ابعاد مختلف ارائه دهند.

وی افزود: این نهضت بازوی توانمند کارگزاران نظام در راستای مطالبه گری مقام معظم رهبری در موضوعات کلیدی کشور گام برمی‌دارد و به احصا مشکلات و ارائه راهکار در خصوص حل آنها می پردازد.

عبداللهی با بیان اینکه برای ایجاد تحول در کشور و به تبع آن استان باید از تمامی تجارب خود بهره برده و با تلاش شبانه روزی برای کسب رضایتمندی مردم اقدام کنیم، گفت: اکنون که کشور در شرایط مطلوب اتحاد و انسجام بین قوا قرار دارد، فرصت مغتنمی برای خدمتگزاری فراهم است که اگر از این فرصت‌ها استفاده نشود، جفا در حق خون شهدا و آرمان‌های انقلاب است.

استاندار البرز گفت: البرز مشکلات فراوانی دارد و از ابتدا زیرساخت‌های لازم برای یک استان را نداشته، از این رو جبران عقب ماندگی ها به کوشش مضاعف و عزم و اراده ای جدی نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه وحدت و همبستگی زمینه ساز امنیت پایدار است ، افزود: روی موضوعات استان و حوزه اختیارات و وظایف خود اشراف کامل دارم و بر این باور هستم که با وحدت و همدلی می توانیم دست به دست یکدیگر دهیم و تدابیر بزرگی را اتخاذ کنیم.

عبداللهی با بیان اینکه نخبگان برنامه عملیاتی ارائه دهند، این گوی و این میدان، گفت:  پست های مدیریتی البرز در دستان افراد شایسته، انقلابی، جهادی، متعهد و متخصص قرار می گیرد.

استاندار البرز با تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق در حوزه تحکیم خانواده، افزود: موضوعات مختلفی در این راستا وجود دارد که شورای اندیشه ورز بانوان باید به صورت تخصصی نسبت به احصا و ارائه راهکار اقدام کنند.

وی ادامه داد: با پیشنهاد تشکیل قرارگاه بانوان و خانواده نیز موافق هستم و تمامی مسئولان مربوطه و تشکل‌های این بخش باید با همگرایی منشأ تحول باشند.

عبدالهی با بیان اینکه حامی جدی سرمایه گذاری و تولید در استان هستم ، افزود: بازدید‌های مستمر از واحد‌های تولیدی و صنعتی و تشکیل جلسات تخصصی برای رفع مشکلات و توسعه فعالیت‌های تولیدی و اشتغالزایی را در دستور کار قرار داده ایم و تا رسیدن به مقصود، تلاش می‌کنیم.

استاندار البرز گفت: در بازدید هایی که از شهرک های صنعتی استان داشتیم دریافتم که زیرساخت های شهرک ها نیازمند ارتقا و رسیدگی است، از این رو اکنون با اهتمام ویژه ای در این زمینه وارد میدان شده ام.

وی با بیان اینکه باید بانک جامع اطلاعات اشتغال در استان داشته باشیم، افزود: از کارگروه اشتغال استان انتظار می‌رود در حوزه تصمیم سازی حضور داشته و طرح ها و برنامه‌های خود را ارائه دهند.

عبداللهی با بیان اینکه نخبگان به واقع جایگاه ویژه ای دارند، اضافه کرد: کارگروه نخبگان در البرز فعالیت بیشتری داشته باشند و در حوزه های تخصصی خود مسئولیت بپذیرند.

وی با بیان اینکه سال‌ها است در خصوص نخبگان دغدغه دارم، گفت: چندی پیش از هیات های علمی دانشگاه های استان خواستم که در خصوص چرایی خروج نخبگان و مانایی این قشر فرهیخته پژوهش های علمی و راهکارهای عملیاتی ارائه دهند.

استاندار البرز افزود: از ایده پردازی تا اجرا چالش های فراوانی وجود دارد پس باید با اجماع دیدگاه های مختلف و تشریک مساعی به راهکار های عملیاتی برسیم.

عبداللهی افزود: این آمادگی را دارم که اعضای کارگروه ها را به عرصه کار و ایجاد تحول در استان دعوت کنم تا در گود اجرا قرار بگیرید ولی باید متعهد باشند که طرح های واقع گرایانه و اجرا محور ارائه دهند.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …