شنبه , 1 اردیبهشت 1403

امام جمعه کرج: جوانان و خانواده هدف جدی جنگ نرم دشمن هستند

 به گزارش  خبرگزاری تسنیم  از‌ کرج، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه نماز جمعه این هفته کرج با تبریک هفته بسیج و با اشاره لزوم خرید و مصرف کالای ایرانی در شرایط سخت تحریمی و تاکید رهبری معظم انقلاب به این موضوع اظهار داشت: روحیه تقلید از کالای دیگران باید توسط تولید کنندگان کنار گذاشته شود و صنعتگران کشور باید با خلاقیت و نوع آوری به دنبال تولید کالای با کیفیت و صادرات محصولات باشند.

وی افزود: مصرف کنندگان باید به کالای داخلی باور داشته باشند و  همه به خرید کالای ایرانی اهتمام داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه باید روی خرید کالای ایرانی تعصب داشت و دست دلالان را از بازار کالای ایرانی قطع کرد بیان کرد: دولت هم در ادارات و دستگاه‌های دولتی از ملزومات و کالای تولیدی ایرانی استفاده کند و خرید چای خارجی در تمام ادارات ممنوع شود.

امام‌ جمعه کرج با بیان اینکه در دستگاه‌های برای حمایت از کشاورز و تولیدکننده ایرانی خرید میوه وارداتی ممنوع شود گفت: در برخی از دستگاه‌ها  صرفه‌جویی در مصرف انرژی انجام  نمی‌شود و در برخی از ادارات  کرج در خارج از ساعات اداری چراغ‌ها روشن است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب به لزوم هوشیاری در مقابل جنگ نرم دشمنان تاکیدات ویژه‌ای دارند تصریح کرد: دشمنان بسیار نرم و حرفه‌ای اذهان جامعه را تحریف می‌کنند و این کار بدون سر و صدا انجام می‌شود.

‌نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه رکن اصلی جنگ نرم  تبلیغات با ابزار رسانه و شبکه‌های اجتماعی است عنوان کرد: دشمن در این جنگ به دنبال تغییر ماهیت سیاسی جامعه است و این موضوع را رسما اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه جوانان و خانواده هدف جدی جنگ نرم دشمن هستند و فرزندآوری مورد هجمه دشمنان است، متذکر شد: جامعه ایران با این روند به‌زودی پیر می‌شود و باید برای این موضوع کاری کرد.

‌حسینی‌ همدانی با اشاره به برخی خانوادها که با انتظارات نا به جا ازدواج جوانان  را به تاخیر می اندازند در این زمینه مسئول هستند گفت: مسئولانی که مقدمات اولیه  ماند مسکن را برای ازدواج جوانان را فراهم نمی‌کنند در این زمینه مسئول هستند و اگر کسی ایران را دوست دارد باید به فکر تکثیر نسل باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با تبلیغات و ترفندهای مختلف به دنبال کاهش زاد و ولد در ایران هستند گفت: نقطه قوت ایران اسلامی جوان بودن جمیعت کشور است و ترویج یاس و نا امیدی و کاهش زاد و ولد در دستور کار دشمنان قرار دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه روحیه ای که می تواند مشکلات فرهنگی را برطرف کند تفکر جهادی و بسیجی است، افزود: عده ای در فضاها علیرغم داشتن چهره و سبقه فرهنگی کاسب فرهنگی هستند و این افراد که خود را فرهنکی نشان می‌دهند و اگر برای آنها آورده ای داشته باشد وارد میدان می شوند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه تنفس  مصنوعی آمریکا به عربستان سعودی در حال احتضار در یمن دیگر فایده‌ای ندارد عنوان کرد: کار یمن به جایی رسیده که دیگر آبرویی برای آمریکا و اسرائیل نمانده و وجهه پادوها و سگ‌های تعیلم دیده آمریکا را ریخته است.

وی با بیان اینکه چندین سال از کشتار انسان‌های بی‌گناه و مستضعف بدون هیچ دستاوردی می‌گذرد ادامه داد: صبح پیروزی برای ملت مظلوم یمن نزدیک است.

وی با بیان اینکه آمریکا همچنان در حال اعمال تحریم بر ایران است و روز گذشته باز هم چند ایرانی را تحریم کردند گفت: تحرکات رسانه‌ای دشمنان فعال است و رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هم موضع مشخصی دارد و برای آمریکا خوش رقصی می‌کند.

حسینی‌ همدانی با بیان اینکه در برخی از خیابان‌های کرج کودکان کار زیاد هستند که لازم است برای ترمیم چهره شهر دستگاه‌های متولی قرارگاهی ایجاد کنند، افزود: برخی دستگاه‌ها در این زمینه به تکالیف خود عمل نمی‌کنند.

امام جمعه کرج با اشاره به لزوم ساماندهی مرکز دفن زباله در حلقه دره   و چاره اندیشی در مورد کاهش آلودگی‌های زیست محیطی در این محل تصریح کرد: ادامه دفن زباله در این منطقه برای محیط زیست منطقه تبعات جدی دارد و باید فکر جدی برای این مسئله شود.

انتهای پیام/ح 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …