چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

حساب‌های بانکی فعالان نساجی در استان البرز رفع توقیف شد

یداله مالمیر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج در مورد فعالیت و اقدامات 100 روزه دولت در رفع مشکل صنایع و واحدهای تولیدی در استان البرز اظهار داشت : یکی از ویژگی‌های این دولت اتخاذ رویکرد صادقانه  با مردم است.

وی با بیان اینکه دولت به جای گفتار درمانی برای رفع مشکلات و موانع عمل  می کند، افزود: این موضوع در سفرهای استانی قابل رؤیت است، آقای رئیسی فردی است که از نزدیک و درب منزل مردم با آنها ملاقات می کند و پای درد و دل های مردم می نشیند.

 رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم استان البرز با بیان اینکه همه چیز را نمی توان به تحریم‌ها گره زد، بیان کرد: بخشی از مشکلات ناشی از تحریم است و بیشتر مشکلات با توجه و اهتمام در داخل قابل حل است.

مالمیر با بیان اینکه باید برای مقابله با دشمن تلاش کرده و پیشرفت کنیم ، ادامه داد: در شرایط سخت تحریمی توجه به صنایع و کمک به تولید از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه صنایع نساجی در استان البرز از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، تصریح کرد: این بخش از ابتدای دولت سیزدهم درگیر مشکلاتی شد که با تلاش دولت و پیگیرهای لازم این مشکل حل شد.

 رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم استان البرز با بیان اینکه بر اساس بخشنامه ای ورود مواد اولیه بخش نساجی و صنایع وابسته در آبان‌ماه به گمرک البرز متوقف شد ، ادامه داد: در این زمینه نامه نگاری‌های انجام شد و انجمن در این زمینه ورود کرد و با ورود دولت به این موضوع این بخشنامه ملغی شد.

وی با بیان اینکه انتظار از دولت موافقت با اختصاص سوخت یارانه ای به هواپیماهای باری است ، گفت: حساب‌های بانکی فعالان اقتصادی نساجی در استان البرز که به دلیل دریافت سوخت یارانه ای و محاسبه یارانه به بدهی مسدود شده بود بعد از 24 ساعت از مکاتبه با دولت رفع انسداد شد و این موضوع جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …