جمعه , 14 اردیبهشت 1403

جریان سازی انقلاب از مهمترین اهداف اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی است

به گزارش ایرنا، مجتبی فریدونی در نشست تبیین بیانیه گام دوم و نمایشگاه مدرسه انقلاب که روز دوشنبه در سالن شهدای فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج برگزار شد، افزود: یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی اتحادیه انجمن اسلامی ترویج و جریان سازی گفتمان انقلاب اسلامی در بین نسل نوجوان و شناسایی توانمندی های آنها در آینده انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب است.

وی تقویت روحیه انقلابی و ایجاد انگیزه  در بین دانش‌آموزان  را برای پیگیری آرمان‌های انقلاب اسلامی با هم افزایی و همکاری تشکل‌های دانش‌آموزی را از اهداف مهم برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب ذکر کرد.

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز با اشاره به اینکه نیروسازی و جریان سازی به عنوان ۲ ماموریت مهم این اتحادیه در بین دانش آموزان این استان شناخته می شود، افزود: اتحادیه انجمن های اسلامی تشکلی است که توسط رهبر معظم انقلاب «تشکل امین» نامگذاری شده است.

فریدونی بیان داشت: این اتحادیه تا کنون در دوران حساس انقلاب نقشی اثرگذار و فعال داشته و امروز هم به دنبال نهادینه کردن آرمان های انقلاب اسلامی به ویژه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در بین دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یک مجموعه تربیتی است، خاطرنشان کرد: در این اتحادیه به دنبال این هستیم که با ارائه یک برنامه مناسب و برنامه ریزی شده به تببین موضوعات انقلاب اسلامی به نوجوانان و حتی افراد در محله های مختلف استان بپردازیم.

وی به فعالیت تشکل های دانش آموزی مختلف در آموزش و پرورش پرداخت و اضافه کرد: یکی از با سابقه ترین تشکل های موجود در کشور در زمینه تربیت نوجوانان و دانش آموزان، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان است.

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرزتصریح کرد: جشنواره فرهنگی هنری نمایشگاه مدرسه انقلاب در ایام الله دهه مبارک فجر از برنامه های مهم البرز است که با مشارکت دانش آموزان در ۶۰۰ مدرسه استان دایرشده است.

وی یادآورشد: امسال براساس گفتمان مقام معظم رهبری مبنی بر ایران قوی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی محتوای مناسبی را در سه بخش دیروز، امروز و فردا تدارک دیده ایم که در آن دانش آموز نسل چهارم و پنجم انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی، برنامه های رسیدن به ایران قوی و بسیاری از موضوعات حول محور انقلاب اسلامی را روایت می کنند.

فریدونی ادامه داد: خوانش بیانیه گام دوم، تبیین و گفتمان  سازی و نقش آفرینی دانش آموزان از دیگر اهداف جشنواره فرهنگی هنری نمایشگاه مدرسه انقلاب است.

وی تاکید کرد: دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی البرز برای عملیاتی کردن برنامه ها نیاز به همراهی بیشتر مدیران مدارس استان دارند.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد که هفت هزار نفر آن عضو اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …