یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

همکاری سازمانهای بسیج و فنی و حرفه ای برای اشتغال فراگیر

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرز از امضای تفاهم نامه ۲ جانبه این اداره کل و سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) در بستر گسترش آموزش های مهارتی به منظور رفع نیاز بازار کار به نیروی انسانی ماهر و متخصص خبر داد.

همکاری سازمانهای بسیج و فنی و حرفه ای برای اشتغال فراگیربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ بهزاد غفاری گفت: هدف مهم در انعقاد این تفاهمنامه را توسعه مهارت آموزی با استفاده از توان بالقوه بسیج در سطح مناطق شهری و روستایی استان عنوان کرد.

او گفت: مشارکت بسیج سپاه استان در ارتقا مهارت آموزی، قطعا اشتغال پایدار، بهبود معیشت شهروندان و روستائیان به ویژه ساکنان مناطق محروم و کاهش روند مهاجرت روستائیان به شهرها را به ارمغان خواهد آورد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرز افزود: درچارچوب این تفاهم نامه 2 جانبه توسعه مهارت های شغلی با ارائه آموزش های فنی و حرفه ای، مشاوره و هدایت آموزشی و شغلی و برگزاری نشست هایی با هدف ارزشیابی و سنجش مهارت بسیجیان از جمله مواردی است که مورد تاکید قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: تلاش بر این مهم است با بهره گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اجرای اسناد بالا دستی،  با تاکید بر چشم انداز توسعه و اتکا بر سهم برتر منابع انسانی و سرمایه اجتماعی در مسیر تولید و ایجاد اشتغال حرکت کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرز تصریح کرد: در تفاهمنامه این اداره کل و سازمان بسیج البرز رویکرد مبتنی بر آموزش نیروی انسانی ماهر و متخصص متناسب با نیاز بازار کار استان مورد تاکید قرار گرفته است.

با امضای این تفاهم نامه توسط بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای و سرهنگ پاسدار مهران  طیران مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع)  مقدمات توسعه در حد انتظار آموزش های مهارتی در سطح استان فراهم شده است.

استان البرز با هفت شهرستان تابعه دارای تعداد هشت مرکز دولتی با ۱۰۰ مربی و ۴۵۰ مرکز آزاد آموزش فنی و حرفه ای است.

 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …