جمعه , 10 فروردین 1403

استقرار اورژانس اجتماعی در مناطق پرتردد

مدیرکل بهزیستی البرز گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، پنج خودرو برای استقرار در مناطق پرتردد در نظر گرفته شده است و کارشناسان بهزیستی در خصوص آسیب های اجتماعی خدمات دهی می کنند.

استقرار اورژانس اجتماعی در مناطق پرترددبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ حیدری گفت: اورژانس اجتماعی به منظور خدمات دهی و حمایت از افرادی که درگیر اختلافات حاد خانوادگی، کودک آزاری، همسرآزاری، سالمند آزاری، معلول آزاری هستند، خدمات دهی می کند.

حیدری افزود: از پنج خودرو برای استقرار در مناطق پرتردد در نظر گرفته شده است که کارشناسان بهزیستی در خصوص آسیب های اجتماعی خدمات دهی می کنند

وی در ادامه اضافه کرد: بهزیستی البرز دارای 6 مرکز اورژانس اجتماعی است که در شهرهای کرج، کمالشهر، محمدشهر، ساوجبلاغ، فردیس و نظرآباد فعال هستند.

مدیرکل بهزیستی البرز گفت: مرکز اورژانس اجتماعی در 9 ماهه اول امسال 292 مورد مداخله در بحران داشته و 754 مورد نیز خدمات اجتماعی سیار انجام شده است.

حیدری گفت: افراد نیازمند به دریافت خدمات و حمایت از سایر منابع درون و برون سازمانی که به واسطه خط 123 راهنمایی و ارجاع شده اند، نیز 65 درصد از تماس گیرندگان را تشکیل می دهند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …