شنبه , 1 اردیبهشت 1403

برنامه‌های البرز بر اساس سند توسعه استان دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه موارد مهمی در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: استان نیازمند برنامه جامع و عملیاتی برای توسعه است.

وی افزود: تدوین این برنامه در البرز از سوی سازمان برنامه استان در سال ۹۱ در دستور کار قرار گرفته و طی سال‌های بعد مورد بازنگری قرار گرفته و در نهایت در سال ۹۹ با رفع اشکالاتی به اقتضای زمان، تصویب شده است.

استاندار البرز بیان کرد: با وجود تلاش‌های خوبی که در این راستا صورت گرفته در جلسات مختلف با توجه به نظرات مطرح شده از سوی مدیران، معتمدان شهری و… در خصوص این سند اقناع سازی نشده است.

وی افزود: بر این اساس برنامه‌های استان در ابعاد مختلف با تبعیت از این سند پیش می‌رود ولی در جلسات آتی در مباحث مختلف بازنگری با بهره گیری از خرد جمعی صورت می‌گیرد.

عبداللهی تصریح کرد: باید به گونه‌ای اقناع سازی شود که مجموعه مسئولان استان بر روی سند توسعه استان اتفاق نظر داشته باشند و برای اجرا و تحقق آن با اطمینان، همراهی کنند.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد دانشگاه‌های استان به ویژه دانشگاه خوارزمی در این موضوع به مشاور کمک کنند و به جمع بندی جامعی برسیم.

استاندار البرز متذکر شد: با اطمینان خاطر از سند، باید با تلاش شبانه روزی و در نهایت انسجام و اتحاد به توسعه علمی استان بپردازیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …