سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403

ساوجبلاغ با اجرای ویژه برنامه ها به استقبال هفته بسیج می رود

سرهنگ پاسدار محمد جان محمدلو  عصر پنجشنبه در آستانه هفته بسیج در جمع خبرنگاران افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با همفکری  با مسوولان استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ برنامه های ویژه ای برای هفته بسیج در این شهرستان تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه کلیات برنامه ها با شعار محوری «بسیج پاره تن مردم» از ۲۹ آبان تا پنجم آذر ماه  به اجرا درخواهد آمد، گفت: در نخستین روز مسابقات  مختلف فرهنگی در فضای مجازی، تجلیل  از پیشکسوتان بسیج،  گشایش بازارچه فصلی، پویش «من و دوست شهیدم»، تجلیل  از فعالان اشتغالزایی و نواختن زنگ بسیج در مدارس اجرا می شود. 
وی ادامه داد: رزمایش کمک مومنانه، مسابقات ورزشی و فرهنگی، تقدیر از دانش آموزان بسیجی نمونه، ارایه خدمات پزشکی رایگان، نشست های گروه های اندیشه ورز و تجلیل از نخبگان علمی نیز از جمله عناوین برنامه های دومین روز از هفته بسیج است.
جان محمدلو بیان داشت: همچنین در سومین روز از هفته بسیج برنامه هایی همچون بازدید از پایگاه های نمونه و تجلیل از فرماندهان و سرکشی از خانواده های شهدا، محفل انس با قرآن در فضای مجازی و نشست با موضوع تکریم خانواده برگزار خواهد شد. 
وی گفت:  مراسم آبروی محله، نمایشگاه بسیج در حوزه ها، نشست بصیرتی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب، مسابقات ورزشی و نقاشی در فضای مجازی در روز چهارشنبه برگزار خواهدشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ اضافه کرد: مراسم رزمایش اقتدار با حضور بسیجیان منتخب و اقشار در سپاه شهرستان، ۱۰ نشست روشنگری با موضوع ترویج فرهنگ مقاومت، اردوی یک روزه حلقه های صالحین و تقدیر از بسیجیان نمونه از جمله برنامه ها در پنجمین روز هفته بسیج است.
وی عطرافشانی و گلباران مزارشهدا، تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری کارگاه کاهش آسیب های اجتماعی و مهارت های زندگی و برگزاری کلاس های امداد و نجات را نیز از برنامه های پیش بینی شده در روز پنجشنبه هفته آینده برشمرد.
وی گفت: در آخرین روز از هفته بسیج نیز شاهدحضور بسیجیان و حلقه های صالحین در نماز باشکوه جمعه، پیاده روی خانوادگی و ایستگاه های سلامت و نورافشانی در تمام حوزه های ساوجبلاغ خواهیم بود.
جان محمدلو افزود: بسیج اصناف با همکاری اتاق اصناف شهرستان ساوجبلاغ برنامه تقدیر از اصناف برتر بسیجی و بازدید از واحدهای صنعتی برتر را اجرا خواهند کرد.
وی تصریح کرد: بسیج پزشکی نیز با همکاری شبکه بهداشت و درمان ضمن اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی، ویزیت رایگان در مناطق محروم شهرستان خواهند داشت. 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ  ادامه داد: بسیج ورزشکاران در طی هفته بسیج تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار، ورزش های صبحگاهی در شهر جدید هشتگرد و حضور ورزشکاران در نماز جمعه را خواهند داشت.
جان محمدلو گفت : از زمان تاسیس بسیج تا امروز این نهاد مردمی در عرصه های متعدد حضور داشته و بسیار تاثیرگذار بوده و همچون پشتوانه ای محکم در کنار نظام و انقلاب بوده است. 

وی اظهار داشت:  مقام معظم رهبری مدظله العالی در اجتماع بسیجیان در سال ۱۳۸۲ فرمودند «در میان آحاد عظیم ملت ۷۰ میلیونی ما کسانی را داریم که اگر جان لازم باشد می دهند، اگر مال لازم باشد می دهند، اگر بحث سازندگی باشد پا وسط میدان می گذارند، اگر بحث دفاع باشد در وسط میدان می آیند و اگر لازم باشد برای هدف های کشور خود را از لحاظ علوم آماده کنند این کار را می کنند. هرچه هدف های والا از آن ها بخواهند حاضرند آن را تقدیم کنند. آن جمعی که این خصوصیت را دارد اسمش بسیج است». 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ ادامه داد: در جای دیگری ایشان فرمودند « بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور است و بسیج یک پدیده شگفت آور و استثنایی نظام جمهوری اسلامی ایران است. این مجموعه خیلی از گره‌های کشور را باز کرده و در خیلی از صحنه ها حضور داشته است حضوری اثرگذار و تعیین کننده». 
 

 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …