جمعه , 31 فروردین 1403

اجرای کار فرهنگی نیازمند برنامه ریزی منسجم است

حسین ناصرخاکی روز پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس افزود: در کار فرهنگی از تشکل های مردم نهاد و معتمدان شهری می توان برای رسیدن به اهداف کمک گرفت تا بتوانیم  جامعه کمال انسانی و مدینه فاضله داشته باشیم.

وی افزود: مشکلی که در راستای تبیین اهداف فرهنگ وجود دارد گاهی مواقع راهی را به اشتباه می رویم برای اینکه این اهداف خوب تبیین نمی شود.

ناصرخاکی افزود:  امروزه در جهان مکاتب زیادی به وجود می آید ولی به کمال انسانی دست پیدا نمی کنند چون ارزش های اسلامی وجود ندارد؛ در کشور ما ارزش های اصیل ایرانی وجود دارد و باید به این اهداف رسید.

دادستان فردیس گفت: رابرت مرداک مدیر شبکه فارسی وان حدود ۶۰ شبکه ماهواره دارد که ۱۳ زبان فارسی برای کشور ایران طراحی کرده است هدف  راه اندازی این شبکه ها منهدم کردن کشور ایران است.

ناصرخاکی افزود: همین شبکه های ماهواره ای نشان می دهد که فرهنگ غرب در رواج است  که باید با بستر سازی فرهنگی ،آگاه سازی فرهنگی و هنجار سازی فرهنگی به کمک پیشگیری از وقوع جرم برویم.

سرهنگ کامران ملکی فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود:  در کار مطالعاتی انجام شده ، ۱۳ منطقه و ۳۸ نقطه آسیب پذیر  در شهرستان فردیس شناسایی شده  که با توجه به تنوع فرهنگی و جمعیت بالا دارد باید در بحث علل یابی کار پژوهشی انجام داد.

ملکی اظهار داشت: در این کار پژوهشی تحصیلات، وضعیت اقتصادی و فرهنگی های مختلف دسته بندی در نظر گرفته شده است .

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: سال گذشته در فردیس ۵۷۰ فقره پرونده اختلاف خانوادگی  و امسال  نیز ۳۰۰ فقره پرونده داشتیم که در اختیار مشاوره کلانتری ها قرار می گیرند بنابراین

 این شهرستان  نیازمند کار جهادی است.

شهرستان فردیس با حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …