جمعه , 7 اردیبهشت 1403

رییس هیات جودو البرز: ویروس کرونا مانع تمرین ورزشکاران است

عباس سلگی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه جودو جزو رشته های پربرخورد محسوب می شود و  حتی در زمان  وضعیت زرد کرونایی ورزشکاران این رشته اجازه تمرین و انجام رقابت ندارند، این امر سبب شده جودوکاران از رشته ورزشی خود فاصله بگیرند.

وی اضافه کرد: با این وجود در تلاش هستیم تا با انجام برنامه های تشویقی برای مربیان و ورزشکاران و بررسی نقاط ضعف و قوت بتوانیم بار دیگر رشته جودو و دفاع شخصی را در استان البرز فعال کنیم.

سلگی با اشاره به راه اندازی خانه جودو استاندارد در البرز خاطرنشان کرد:  راه اندازی این خانه موجب شده تا پس از  بهبود وضعیت کرونایی زمینه برای توسعه دوباره این رشته ورزشی در استان فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اعزام ورزشکاران  البرزی به رقابت های اخیر کشوری اشاره و بیان داشت: ورزشکاران ما موفق به کسب چهار مدال شدند که البته رضایت بخش نبوده اما شروع خوبی بوده است.

رییس هیات جودو و دفاع شخصی البرز در ادامه به برگزاری دوره مدرسی دفاع شخصی بانوان به میزبانی استان البرز اشاره و اظهار داشت: این دوره ها برای نخستین بار برای مربیان درجه ۲ دفاع شخصی با حضور ۲۸ مربی از ۱۲ استان کشور برگزار شده است.

بیش از پنج هزار ورزشکار در رشته جودو و دفاع شخصی در البرز مشغول به فعالیت هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …