شنبه , 8 اردیبهشت 1403

ساخت فیلم نذر ماهی در قشم به پایان رسید

بشارتی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: این فیلم ۶۰ ثانیه‌ای روایتگر مهر دختری معلول به پرندگانی است که بدون حسرت دربند بودن، آزادانه در آسمان آبی و دریای نیلگون خلیج فارس پرواز و شنا می کنند.

وی افزود: این فیلم بازگو کننده عزت نفس یک معلول در ارتباط با محیط پیرامون و طبیعت است.

این فیلم‌ساز ادامه داد: نذر ماهی، چهاردهمین فیلم کوتاهی است که با محوریت محیط زیست  قشم برای حضور در جشنواره‌های ملی و بین المللی در جزیره ساخته‌ام.

تهیه کننده، کارگردان و تصویربردار این اثر را بشارتی خود بر عهده داشته‌است و ریانا سرودی بازیگر آن است.

مشاور هنری این فیلم سیدحامد نوبری، عکاسی پشت صحنه عفان سرودی، صدا بردار ماهر سرودی، تدوین و صدا گذاری منصور وحدانی و تدارکات محمد مهدی ذاکری بوده‌اند.

ساخت فیلم نذر ماهی در قشم به پایان رسید

بشارتی عکاس و فیلم‌بردار ۴۴ ساله تاکنون مدال‌های رنگارنگ و دیپلم‌های افتخار جهانی و کشوری زیادی را در عرصه عکاسی و مستند سازی را کسب کرده است و بیش از ۳۰ جایزه اولی تا سومی کشوری را در کارنامه هنری خود دارد.

وی به مدت ۱۴ سال است که به صورت حرفه‌ای عکاسی می‌کند و در سه جشنواره به عنوان داور فعالیت داشته است. بشارتی فوق دیپلم عکاسی و لیسانس مدیریت گردشگری را در دانشگاه تحصیل کرده است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …