یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی فردی پاکدست و توانمند است

سید محسن موسوی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا بیان کرد: سید جواد ساداتی نژاد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم گزینه ای بسیار مناسب برای تصدی این پست می باشد و یکی از دلایل اصلی آن، آشنایی کامل به مسایل و مشکلات بخش کشاورزی و پاکدستی ایشان می باشد.

وی افزود: ساداتی نژاد که در مجلس به عنوان رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی انتخاب شده آشنایی کامل به قوانین دارد به طوریکه به واسطه این نظارت ها توانست پیگیری لازم در موضوع انتزاع وظایف بازرگانی بخش کشاورزی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی و برگرداندن آن به بخش داشته باشد و این موضوع را به نتیجه برساند.

وی با بیان اینکه ایشان آشنایی کامل به بیشتر تشکل های بخش کشاورزی و افراد تاثیرگذار و فعالیت های اقتصادی این بخش دارند، اظهار داشت: از وزیر جدید انتظار داریم تا به تشکل های بخش کشاورزی بها داده و در واگذاری امور به بخش خصوصی و تشکل ها اهتمام داشته باشند.

مدیر تعاون روستایی استان البرز با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های تشکل های روستایی و کشاورزی، گفت: هم اکنون تشکل هایی در استان داریم که می توانند با توجه به وضع موجود مشکلات را مدیریت کنند و پای کار هستند.

وی یکی از این موضوعات را تامین و توزیع نهاده های دامی دانست و افزود: تشکل های بخش کشاورزی آمادگی و توان لازم را دارند تا نهاده های دامی مورد نیاز استان را در موضوع تامین، حمل و نقل، ذخیره سازی و توزیع به دست بگیرند و آن را به درستی به سرانجام برسانند.

به گفته موسوی تشکل های مختلف روستایی و کشاورزی استان البرز نامه ای را به منظور حمایت از وزیر جدید تهیه کرده اند تا آن را به دست علیرضا عباسی رییس مجمع نمایندگان استان، برسانند.
در استان البرز حدود ۸۰ تشکل روستایی و کشاورزی فعال هستند.

رییس‌جمهوری چهارشنبه ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰ لیست وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم را برای اخذ رای اعتماد نمایندگان قوه مقننه تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …