جمعه , 31 فروردین 1403

سرقت از اماکن به بهانه خرید ضایعات

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: ۲ نفر از سارقان سابقه دار شهرستان کرج که با پوشش خرید ضایعات اقدام به ۱۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی شهروندان کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرقت از اماکن به بهانه خرید ضایعاتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سرهنگ محمد نادربیگی افزود: در پی دستگیری ۲ سارق سابقه دار اماکن خصوصی توسط کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان کرج و کشف تعدادی لوازم مربوط سرقت از جمله شاه کلید و انبر مخصوص بریدن قفل، متهمان با هماهنگی مقام قضائی برای انجام تحقیقات تکمیلی به پایگاه اول پلیس آگاهی منتقل شدند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی البرز: در بررسی‌های اولیه متهمان منکر انجام هرگونه سرقت بودند و عنوان می‌کردند که در امر خرید و فروش ضایعات فعالیت می‌کنند، اما با ارائه مستندات مربوط به سرقت آن‌ها و شناسایی یکی از مالباختگان توسط پلیس، سارقان نیز عرصه را بر خود تنگ دیده و به ۱۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان کرج اعتراف کردند.

سرهنگ نادر بیگی افزود: این متهمان در پوشش خریدار ضایعات به وسیله پیکان وانت در سطح شهر تردد و با شناسایی اماکن خصوصی فاقد نگهبان در یک اقدام سریع به وسیله شاه کلید و تخریب قفل وارد اماکن شده و اقدام به سرقت لوازم آنجا می‌کردند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی البرز: شهروندان با تجهیز اماکن خود به دوربین مدار بسته و قفل‌های استاندارد، از به سرقت رفتن اموالشان پیشگیری کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …