شنبه , 15 اردیبهشت 1403

ظرفیت گروه‌های جهادی برای محرومیت‌زدایی در استان البرز استفاده می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبداللهی امروز در دیدار با گروه‌های جهادی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه در مورد  مدیریت جهادی تحقیقات و پژوهش‌های گسترده‌ای داشته‌ و بر تحقق این امر تاکید دارم، اظهار داشت: فعالیت‌های گروه‌های جهادی در استان قابل ستایش است و تاثیر بسزایی در حل مشکلات و مسائل داشته است.

وی ادامه داد: می‌توانیم مشکلات و موانع کشور را با مدیریت جهادی و فعالیت‌های جهادی حل کنیم و باید این موضوع در استان البرز با اهتمام ویژه و به همت جهادی‌های استان دنبال شود.
عبداللهی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و سرفرازی در دوران دفاع مقدس مرهون دیدگاه و مدیریت جهادی، ایثار و جانفشانی بود.

وی افزود: اکنون نیز به این روحیه نیاز داریم تا کشور را در ابعاد مختلف به رشد و تعالی برسانیم و خدا را شاکریم که در استان البرز بک‌هزار و 352 گروه جهادی فعال هستند.

استاندار البرز گفت: نخستین موضوعی که باید به جد در آن اهتمام و توجه داشته باشیم ایجاد وحدت و انسجام است چرا که در سایه همدلی و وفاق می توانیم دستاوردهای بزرگی را رقم بزنیم.

وی افزود: البرز طبق بیانات مقام معظم رهبری، ایران کوچک لقب گرفته که باید از این رویکرد در راستای ایجاد همگرایی و وحدت بین اقوام برای پیشرفت و آبادانی و توسعه همه جانبه استان بهره‌برداری کنیم.

عبداللهی گفت: البرز، ظرفیت‌ها و فرصت های فراوانی دارد که با شکوفایی آنها، تهدیدها خنثی می‌شود و برای این منظور باید تلاش شبانه‌روزی و جدیت ویژه ای داشته باشیم.

وی با اشاره به استقرار زندان های بزرگ در استان، افزود: این زندان‌ها در گذشته‌های دور ایجاد شده‌اند و به مرور با گسترش شهرنشینی به بافت شهری اضافه شده‌اند و درصدد هستیم در راستای انتقال این زندان‌ها اقدام کنیم که البته این امر به زمان منطقی نیاز دارد.

استاندار البرز گفت: منشا بسیاری از مشکلات و موانع، مشکلات اقتصادی است و اکنون کشور در شرایط تحریم‌های ناجوانمردانه و موانع جدی در این بخش روبرو است که دولت  سیزدهم با نگاه ویژه به دنبال حل این موضوعات است.

وی افزود: باید به دنبال تحقق کارهای بزرگی در استان باشیم و گروه‌های جهادی باید به هم‌افزایی و هماهنگی برسند تا اقدامات کوچک را به پروژه‌های بزرگ تبدیل کنیم.

عبداللهی با بیان اینکه اگر گروه‌های جهادی یک پایگاه و مرکز مدیریت داشته باشند، می‌توانند ارتباط بیشتری داشته و بر روی اهداف کلان متمرکز شوند، افزود: این آمادگی را دارم که یک مشاور از گروه های جهادی استان داشته باشم و این ارتباط بیشتر تقویت شود.

استاندار البرز با اشاره به اینکه محور تمام امور، گروه‌های جهادی هستند که می‌توانند با اراده خود موتور محرک  توسعه استان شوند افزود: قرارگاه اجتماعی استان به فعالیت‌های گروه های جهادی نیاز دارد چرا که شناسایی افراد و محله‌های آسیب‌پذیر باید به دقت صورت گیرد.

عبداللهی گفت: می‌توانیم دست در دست هم دهیم و با روحیه جهادی و انقلابی و ایثار و در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اقدام کنیم.

وی افزود: هدف والای ما خدمت به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب است و می‌توانیم با این رویکرد، برای کسب رضایت‌مندی مردم توفیق یابیم.

استاندار البرز با بیان اینکه باید بسترهای امید، نشاط و شادمانی را در استان مهیا کنیم،گفت: گروه های جهادی می‌توانند راهکار ارائه دهند و نقاط ضعف را شناسایی و به مدیران و تصمیم سازان اعلام کنند.

انتهای پیام/ن

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …