سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403

۱۳ آبان به نماد غلبه بر استکبارجهانی در کشورهای مختلف تبدیل شود

حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان و یاد و خاطره شهدا به اخص شهید محمد حسین فهمیده، گفت: یکی از ایام الله هایی که ما معتقد برحفظ و ترویج آن هستیم، ۱۳ آبان است.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان از جهات مختلف حوادث وقایع مهمی  که در آن اتفاق افتاده، افزود: نخستین واقعه این روز تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و سپس شهادت جمعی از دانش آموزانی بود که در مسیر امام راحل عظیم به پا خاستند و سومین واقعه سیزدهم آبان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ بود.

یوسفی اظهار داشت: جالب اینکه این سه مناسبت در این روز محور کار جهانی است زیرا تقریبا محور تمام شیطنت‌ها در کشور ما و حتی در منطقه و دنیا این استکبار جهانی می باشد.

وی بیان داشت: ۱۳ آبان نماد روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته که برنامه ه ای متعددی در کشور به همین مناسبت برگزار می شود که در ۲ سال اخیر به دلیل شرایط حاضر در کشور به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا به صورت مختلف این برنامه‌ها اجرا می شود ولی به طور قطع یکی از ایام الله های است که ما هیچ وقت تحت هیچ شرایطی فراموش نمی‌کنیم و ملت ما همیشه یاد و خاطره‌ی این حماسه‌های بزرگی را گرامی می دارند.

یوسفی با اشاره به مبارزات کشورهای مختلف بر علیه استکبار جهانی، افزود: همانطور که در افغانستان این اتفاق افتاد باید منتظر این ایام الله در کشور عراق که آشیانه آن ها در منطقه باشیم تا ریشه‌ی استکبار  از این منطقه کنده بشود و شاهد نابودی و زوال بیش از پیش آن ها باشیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده و دیگر شهدای دانش آموز افزود: شهید فهمیده الگویی برای بسیاری از افراد در استان و کشور شد.

وی یادآور شد: بسیج دانش‌آموزی نقش مهمی در پاسداری دارد و باید بخش‌های مختلفی از اسناد لانه‌ی جاسوسی که شامل اقدامات جنایتکارانه استکبار جهانی است در قالب متون آموزشی در اختیار دانش‌آموزان قرار بگیرد تا دانش‌آموزان همچنان در مسیر مبارزه با دشمنان ثابت قدم بمانند و مثل شهید فهمیده در عرصه‌های مختلف با دشمنان مقابله کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …