چهارشنبه , 19 اردیبهشت 1403

معاون رئیس جمهور: مکتب شهید سلیمانی الگوی خوبی برای تحقق تمدن نوین اسلامی در جهان است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج، سعید اوحدی امروز در آیین گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کرج با بیان اینکه این  روز را به صاحبان انقلاب که خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران می‌باشند را تبریک می گویم، اظهار داشت: این بزرگواران با استقامت، استواری و گذراندن عمر خود در راه نظام سبب پیروزی و عزتمندی نظام مقدس اسلامی شدند.

وی با بیان اینکه امسال برگزاری چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب در شرایط خاصی برخوردار است، افزود: شکوه و عظمت شکوه حضور مردم بیانگر بصیرت آنها در این شرایط پیچیده است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه در حال حاضر با شرایط خاص بین‌المللی در دنیا روبه‌رو هستیم، بیان کرد: در ایام پسا داعش ملت های مسلمان اتحاد و انسجام خوبی را پیدا کردند و این سبب پیروزی های پی در پی ملت مسلمان شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با عنوان اینکه دشمنان با توطئه های خود عنوان می کردند که مردم ایران نمی توانند چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب را ببینند و جشن بگیرند، تصریح کرد: در حال حاضر شاهد آن هستیم که افرادی که این ادعا ها را داشتند به زباله دان تاریخ دور انداخته شدند.

اوحدی با اشاره به اینکه  ترامپ که جنگ اقتصادی سنگینی را علیه مردم ما تحمیل کرد در حال حاضر در عرصه سیاسی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اما مردم ما همچنان هستند و پای آرمان های خود ایستاده اند.

معاون رئیس جمهوربا عنوان اینکه استکبار در قهقهه مستانه خود پس از جنگ جهانی دوم جهان را به شرق و غرب تقسیم و خود را ابر قدرت جهان می‌دانست، گفت: به خیال خام خود فکر می کرد که می تواند سکاندار دنیا باشد اما مردم ما  با حرکت خود و به پیروزی رساندن انقلاب و پس از آن پیروزی های متعدد در جریان تسخیر لانه جاسوزی، طبس، هشت سال دفاع مقدس و مقابله با داعش تمام نقشه آنها را نقش بر آن کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با عنوان اینکه نهال انقلاب امروز با خون هزاران هزار شهید این مرز و بوم آبیاری شده  و به درختی تنومند تبدیل شده است، عنوان کرد:  در طول انقلاب  امام  راحل و مقام معظم رهبری دو باغبان های این گلستان بودند و نظام را به عزمتی که امروز در جهان  زبانزد است رساندند.

اوحدی  با بیان اینکه مردم، دین و رهبری سه مثلثی است که موتور محرکی برای عزتمندی نظام مقدس اسلامی است، اذعان داشت: امروز شاهد این هستیم که ایران اسلامی در بسیاری از عرصه‌ها  با توسعه و پیشرفت های خوبی روبرو است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به بیانیه گام دوم و نقشه راه چله دوم انقلاب که  توسط مقام معظم رهبری عنوان شده، افزود: این گام دارای سه واژه کلیدی است که آن خود شناسی، جامعه شناسی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

وی  بیان کرد: مکتب شهید سلیمانی الگوی خوبی برای تحقق تمدن نوین اسلامی در جهان است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اهمیت گرامیداشت 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی،  گفت: جشن 22 بهمن نه تنها گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی است، بلکه جشن عزت و مقاومت مردم ایران است در طول این چهل دهه است.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …