جمعه , 10 فروردین 1403

حماسه ۹ دی  با رویکرد تبیینی در مدارس البرز دنبال می شود

فرشته فهمیده روز چهارشنبه در نشست ستاد ۹دی حوزه آموزش و پرورش استان البرزافزود: اکنون به تبیین حماسه ۹ دی نیاز داریم زیرا حرکت‌های احساسی به هیج وجه جایگاهی ندارد.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان نیاز به شناخت بیشتری از حماسه ۹ دی دارند،خاطرنشان کرد: یک بعد از بحث ۹ دی، بصیرت بوده که به معنای روشنگری است.

وی بیان داشت: آگاهی و بصیرت مردم در حماسه ۹ دی را در کلاس های درس مجازی و حضوری باید به تصویر بکشیم تا دانش آموزان از این حماسه که ریشه در فرهنگ عاشورایی دارد، آگاه تر شوند.

فهمیده تصریح کرد: حضور مردم در صحنه ها برای خنثی سازی توطئه های دشمنان در پیام این حماسه نهفته شده است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی گوهری گرانبها و ودیعه الهی است که مردم برای پیروزی آن مجاهدت کردند،عنوان کرد: در ایام پیش رو که مناسبت های تاریخی تاثیرات حضور سازنده مردم در صحنه هست باید هرچه بیشتر در جهت بصیرت افزایی گام برداشت.

وی ادامه داد: تفکر عاشورایی سال ۵۷ حق را جایگزین باطل کرد و در سال ۸۸ از کیان اعتقادات و نظام اسلامی دفاع شد که این امر در نتیجه حضور مردم با بصیرت رخ داد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزیادآورشد: همواره باید  با بصیرت و آگاه بخشی تمام برنامه های فرهنگی و تربیتی را در مدارس مدیریت کرد.

وی افزود: نظام اسلامی نظامی مبتنی بر حکومت الله است یعنی از حاکمیت غیرخدا ذیل حاکمیت خدا آمدیم که در این مسیر مردم همواره با بصیرت خود همراه بوده اند.

فهمیده تاکید کرد: ۹ دی برنامه بستر ارتقای بصیرت، آگاهی و شورآفرینی نیروهای انقلاب، حفظ جامعه و تثبیت در نگاه مسوولیت پذیری است که شعار یوم الله ۹ دی تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه است.

استان البرز حدود ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …