شنبه , 8 اردیبهشت 1403

نماینده مجلس : پیوست  فرهنگی در تمام پروژه های البرز رعایت شود 

علی حدادی روز چهارسنبه در آیین روز فرهنگی شهر هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ  افزود: ویروس کرونا بسیاری از طرح های ورزشی و تفریحی را تحت تاثیر قرار داد که امیدواریم با اجرای طرح واکسیناسیون هرچه زودتر این مشکل برطرف شود.
وی ادامه داد:اعتبارات محرومیت زدایی برای شهرستان های غرب استان البرز در نظر گرفته شده و در انتظار ابلاغ آن هستیم تا بسیاری مشکلات این مناطق مرتفع شود.
حدادی بیان داشت:در بخش فرهنگی عقب ماندگی های بسیاری داریم و فعالیت های فرهنگی بسیاری باید انجام‌پذیرد.
وی  تاکید کرد: امروز در دولت سیزدهم تلاش می شود با انسجام و هم افزایی مشکلات معیشتی و اشتغال حل شود که در این راستا طرح های خوبی مد نظر قرار گرفته است.
نماینده مردم طالقان،نظرآباد،ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت های فرهنگی و گردشگری قابل توجهی در البرز به ویژه در شهرستان های غرب آن است که باید بهره برد.
وی افزود: مشاهیر و نخبگانی در شهرستان های طالقان،نظرآباد،ساوجبلاغ و چهارباغ داریم که هویت بخش فرهنگی هستند.
وی با اشاره به  وجود مرکز تحقیقاتی کاوش با ۲۵۰ شرکت دانش بنیان در غرب استان البرز ادامه داد:باید از این ظرفیت ها برای اشتغالزایی بهره برد و با برپایی نمایشگاه های مختلف در زمینه اقتصاد اقدامات موثر داشت.
نماینده طالقان،نظرآباد،ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲ طرح رتبه بندی فرهنگیان با هدف ارتقای منزلت این قشر تاثیر گذار و طرح شفافیت آرا در دست اقدام است.
حدادی افزود: طرح شفافیت آرا از مجلس شروع شده و در تمام دستگاه های اجرایی بوجود خواهد آمد.

۱۷ آذر روز فرهنگی هشتگرد از شهرهای استان البرز نامگذاری شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …