چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

استانداری البرز: رسانه‌ها علمداران جهاد تبیین هستند

«امیر جاوید پور» شامگاه یکشنبه در حاشیه آیین پایانی ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: در مقابله با تهاجم همه جانبه دشمن علیه نظام، این رسانه های هستند که می توانند با آگاهی بخشی و توانمند سازی افکار عمومی نقشه دشمان را خنثی کنند.

وی ضمن اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین در حوزهای مختلف افزود: مقام معظم رهبری با تاکید بر این نکته که هر فرد، گروه و مجموعه ای که توانایی تبیین آنچه که در دوره پس از انقلاب اسلامی روی داده و راه های بسیاری برای پیشرفت و توسعه کشور ایجاد کرده است، می بایست به اندازه سطح نفوذی که دارد، اقدام کند.

وی ادامه داد: تکلیف جهادی که در این حوزه بر عهده افراد، گروه ها و مجموعه های مختلف نهاده است، نشان از اهمیت موضوع داشته می بایست رسانه های انقلابی استان در این مسیر بیش از پیش قدم بردارند.

معاون امور عمرانی استانداری البرز در ادامه با اشاره به اینکه جشنواره رسانه ای ابوذر نقشی تعیین کننده در آگاهی بخشی، توانمند سازی و مطالبه گری از مسئولان و مدیران دارد، اظهار داشت: آنگونه که از نام این جشنواره مشخص است جشنواره ای مطالبه گر است که می بایست در تمامی حوزه های با بهره گیری از توانمندی، اهالی رسانه، مسیرهای پنهان و تاریک توسعه و پیشرفت را برای مدیران روشن کند.

وی ادامه داد: استان البرز ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه های مختلف دارد، ظرفیت های ناشناخته ای که در حوزه های مختلف علمی، پژوهشی و تحقیقاتی در دنیا نظیر و مانندی ندارد و نیاز است که این ظرفیت و پتانسیل برای مردم استان و کشور شناسانده شود.

جاویدپور اضافه کرد: بسیاری از مراکز تحقیقاتی که در استان مستقر است در دنیا از شهرت بسیار بالایی برخوردار است و اغلب در لیست برترین های مراکز تحقیقاتی در رشته های خود هستند، اما این ظرفیت ها ناشناخته باقی مانده است.

این مسئول اظهار داشت: به طور حتم رسانه های استان می توانند با پوشش قرار دادن فعالیت ها و معرفی این مراکز تحقیقاتی در راستای حضور در جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری، گام بردارند.

وی در پایان پیشنهاد داد جشنواره رسانه ای ابوذر یکی از محورهای آینده این جشنواره را موضوع جهاد تبیین و معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان البرز قرار دهد.

آیین اختتامییه جشنواره ابوذر با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مدیران و مسئولان در تالار نژاد فلاح برگزار شد.

۴۱۵ اثر از ۱۲۰ شرکت کننده به دبیرخانه ششمین جشنواره ابوذر البرز در بخش های مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، فیلم و عکس ارسال شد که مورد داوری قرار گرفت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …