پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403

برنامه برای جشن متمرکز انتخابات ریاست جمهوری در البرز نداریم

حسن شوندی عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن تبریک به ملت ایران از جمله مردم انقلابی و ولایت مدار استان البرز در خلق حماسه حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ،اظهارداشت: با توجه به تاکید حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی ، رییس جمهوری منتخب ایران مبنی بر حفظ سلامت مردم، جشن متمرکز برگزار نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: جشن های متمرکز ستادهای حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی با عنوان « شکرانه حضور» در آستانه میلاد امام رئوف، امام رضا (ع) در مناطقی از استان البرز با اخذ مجوز از سوی ستاد کرونا البرز برگزار می شود.

وی بیان داشت: برگزاری هرگونه برنامه در خصوص منتخب شدن حجت الاسلام رییسی در البرز منوط به صدور مجوز از سوی ستاد کرونا استان است.

وی به اعلام برنامه های جشن پیروزی رییس جمهوری منتخب ایران در فضای مجازی البرز اشاره کرد و یادآورشد: تا کنون هیچگونه تصمیمی در خصوص اجرای جشن متمرکز در محلات و مناطق از سوی ستادهای حجت الاسلام رییسی در استان البرز گرفته نشده است و چند برنامه متمرکزی نیز که در فضای مجازی منتشر شده، تکذیب می شود.

وی تصریح کرد: ستادهای حجت الاسلام رییسی در استان البرز برنامه های مختلفی را برای قدردانی از مردم استان برای مشارکت هوشمندانه آنان در انتخابات ۲۸ خرداد پیش بینی کرده است که اجرایی شدن آن منوط به صدور مجوز از سوی ستاد کرونای البرز است.

شوندی در ادامه به حماسه حضور پرصلابت مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اضافه کرد: پاسخ کوبنده مردم با بصیرت به کج‌اندیشی و سمپاشی دشمنان انقلاب‌اسلامی بود.

وی اضافه کرد: ملت قهرمان به رغم شایعات و شبهاتی که با جنگ روانی و تبلیغاتی برای دلسرد کردن و جلوگیری از حضور مردم در این میدان انجام شد با وحدت و درک شرایط حماسه آفریدند.

وی یادآورشد: برگزاری باشکوه و سالم انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی با وجود تمامی مشکلات اقتصادی دشمنان بار دیگر هوشیاری و دوراندیشی ملت بزرگوار ایران را در مواجه با استکبار برای خنثی‌کردن توطئه‌های آنها به خوبی در منظر جهانیان نشان داد.

رییس شورای هماهنگی ستاد انتخابات حجت الاسلام رییسی درالبرز با بیان اینکه مردم به رغم برخی مشکلات، نظام و انقلاب اسلامی را دوست دارند و تابع اوامر مقام معظم رهبری هستند، عنوان کرد: مسوولان باید همواره قدر مردم و خدمت صادقانه به آنها را بدانند که یک وظیفه و توفیق محسوب می‌شود.

شوندی تاکید کرد: اساسی‌ترین نیاز و مطالبه مردم از دولت جدید، حل و فصل مشکلات به خصوص در مسائل اقتصادی و معیشتی ، فرهنگی، فساد زدایی و عدالت گستری است.

استان البرز دارای هفت شهرستان  تابعه و جمعیتی حدود سه میلیون نفر است که از این تعداد یک میلیون و ۷۸۰ هزار نفر از جمعیت این استان واجد شرایط رای دادن بودند.

یک هزار و ۱۱۴ شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره‌های عشایری روز ۲۸ خردادماه همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران آرای مردم استان البرز را جمع آوری کردند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …