چهارشنبه , 19 اردیبهشت 1403

ارتباط با مردم مهمترین منش دولت سیزدهم است

به گزارش ایرنا، محمدرضا نوایی لواسانی عصر جمعه در دومین دیدار مردمی خود اظهار داشت: به دلیل  اینکه در ملاقات های مردمی برخی از مشکلات از سوی مردم بازگویی می شود این ملاقات ها را می توان مهمترین ملاک برای ارزیابی عملکرد مدیران دانست.

وی اضافه کرد: تفسیر اشتباهی وجود دارد مبنی بر اینکه هرکسی دسترسی به رییس سازمان پیدا یک امتیاز ویژه ای دارد و  موضوع مورد نظر وی به صورت ویژه ای و خارج از نوبت و عدالت انجام خواهد شد که این یک اشتباه مدیریتی است .

نوایی افزود: هرچند در ملاقات های عمومی رییس سازمان برخی مشکلات را حل و فصل  و موضوعات کلی را رصد می کند تا در تصمیمات واقعی تر عمل و با مشاهده مطالب مهمی که وجود دارد بیشترین ارزیابی را عملکرد مدیران در این ملاقات ها متوجه می شود.

وی در خصوص نظام پیگیری و حل و فصل موضوعات مطرح شده در نشست های ملاقات مردمی گفت: یکی از گله ها از همکاران این هست که برخی افراد مراجعه می کنند و تعیین  تکلیف نمی شوند یعنی موضوعی در ذهن فردی تداعی شده و به سازمان مراجعه می کند به آن فرد نه پاسخ قاطع داده می شود نه پاسخ قانع کننده ای دارند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش بر لزوم اهمیت پاسخگویی به مردم و پیگیری دستورهایی که در راستای حل مشکلات ساکنان این منطقه صادر شده است اشاره کرد و افزود: برخی از موضوعات مطرح شده، درخواست های رایجی است که نمی توان در چار چوب قوانین دستور خاص داد و از نظر مدیریتی کار درست و استانداردی نیست.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …