پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

اهدای ۲۵۵ دستگاه وسایل گرمایشی به خانواده های نیازمند در البرز

معاون اجرایی اداره کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در البرز و غرب تهران از اهدای ۲۵۵ دستگاه وسایل گرمایشی به نیازمندان در طرح دلگرمی احسان خبر داد.

اهدای ۲۵۵ دستگاه وسایل گرمایشی به خانواده های نیازمند در البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، امید گرشاسبی با اشاره به فصل سرما و نیاز خانواده های محروم به وسایل گرمایشی گفت: ستاد اجرایی ۲۵۵ دستگاه وسایل اعم از بخاری و آبگرمکن به خانواده های نیازمند البرز اهدا می کند. این برنامه در طرح دلگرمی احسان امروز در مصلی کرج اجرا می شود.

او ادامه داد : ۸۰ درصد هزینه این لوازم توسط ستاد اجرایی و ۲۰ درصد نیز توسط گروه های جهادی تأمین می شود.

گرشاسبی اضافه کرد: در طرح «رزمایش احسان نبوی» هم هفته آینده ۱۴ هزار و ۶۵۰ بسته گوشت قرمز گوسفندی با وزن ۲ کیلو گرم به خانواده های کم برخوردار تقدیم خواهد شد.

معاون اجرایی اداره کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در البرز و غرب تهران کفت: شناسایی خانواده های جامعه هدف و توزیع این اقلام با محوریت مساجد، ائمه جمعه و جماعات و گروههای جهادی انجام می شود.

وی با اشاره به هدف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای محرومیت زدایی و رسیدگی به آسیب دیدگان از ویروس کرونا گفت: رزمایش های «دلگرمی احسان، احسان نبوی و احسان طرح سلامت» از طرح هایی است  که در آذر ماه و ابتدای دی ماه سال جاری توسط ستاد انجام خواهد شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …