پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

عضو خبرگان رهبری: البرز با انبوهی از مشکلات مواجه است/ تقدیر از تداوم سفرهای رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، آیت‌الله محسن کازرونی عصر امروز در دیدار با نخبگان، علماء، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم که با حضور سید ابراهیم رئیسی در موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر کرج برگزار شد، اظهار داشت: از جمله ویژگی های سفرهای استانی این است که  رئیس جمهوری از نزدیک با مشکلات مردم آشنا می‌شود و از نزدیک مسائل و موضوعات مردم  را لمس می کند.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: این حسن سفرهای استانی است و از شما متشکرم که با یک شتاب خاصی این روند را دنبال می کنید‌.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: زمانیکه در این استان امام جمعه بودم  کرج به استان تبدیل شد اما ما یک بچه دیر متولد شده در کنار استان های دیگر هستیم و باید تقویت شویم.

وی تصریح کرد: ما برادر کوچک تهران بودیم اما با انبوهی از مشکلات روبه رو بودیم که این مهم نیازمند توجه ویژه است.

کازرونی با اشاره به اینکه البرز از نظر اعتبارات و بودجه نیازمند توجه ویژه است ، خاطرنشان کرد: اما این اعتباب غیر متناسب با رشد، رشد می کند، زیرا استان مهاجر خیز و فاقد امکانات هستیم.

وی خطاب به رئیس جمهور، گفت: از این رو به این استان عنایت ویژه داشته‌ باشید ، چرا که البرز استان عالمان دینی است که سند دیانت مردم هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به اینکه البرز از نظر اندیشمندان و فرهیختگان بی نظیر است، اظهار کرد: جنس مهاجرت این است که گاهی نخبگان به استان البرز مهاجرت می کنند.

وی گفت: این معرفت قدم اول اجرای عدالت است و داشتن قدرت هدف دوم اجرای عدالت است و قوت ریاست جمهور اینست که قوت ریاست داشته باشد.
کازرونی بیان کرد: شما در آستان قدس رضوی و قوه قضاییه تر عملکرد قوی داشتید گام بعدی اینست که انسان‌های قوی روی کار بگذارید و با مدیریت افراد شاخص را انتخاب کنید.

وی تشریح کرد: امین بودن گام بعدی در اجرای عدالت است،  ملت ایران خوشحال اند شما رای آوردید و این امید در این مردم پیدا شد.

وی ادامه داد: اما وضع مردم خوب نیست زیرا بنده بین مردم هستم مشکلات فراوانی دارند و باید با یک قدرت و عظم مردم احساس آسایش و راحتی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: خدا به شما و استاندار البرز توفیق خدمت گذاری داشته باشید زیرا مردم خوشحال اند که انسان فساد ستیز رئیس جمهور کشور است.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …