جمعه , 14 اردیبهشت 1403

سرمربی تیم ملوان تیپ تکاوران بندرعباس:رقابت تیم ما رقابت ندار با داراست

 حسینی ارشد عصرپنجشنبه درجمع خبرنگاران افزود: هزینه سفر یکی از این تیم های هم گروه ما به اندازه هزینه سفرهای کل فصل تیم ما است.
وی بیان داشت: بازیکنانم تا الان در سفرهایی که برای مسابقه بیرون از خانه داشته اند در هتل اقامت نکرده اند و سفرمان با اتوبوس بوده است. 
حسینی ارشد با گله مندی از مسوولان استانی اظهار داشت: متاسفانه مسوولان استانی برای اینها مهم نیست که این تیم درلیگ برتر کشور بازی می کند و تا به حال یک بار به صورت حضوری برای دل خوشی بازیکنان سر تمرین این تیم حاضر نشده اند تا بازیکنان بدانند که برای مسوولان اهمیت دارند.
 وی ادامه داد:از مدیرکل ورزش وجوانان استان انتظار است که همه تیم ها را به یک چشم نگاه کند.

 سر مربی تیم ملوان تیپ تکاوران بندرعباس گفت: من دست تک تک بازیکنانم و کادر فنی رو می‌بوسم که با این همه بی مهری و نداری برای اسم نیروی دریایی ارتش و مردم خوب استان هرمزگان دست از تلاش خود بر نمی‌دارند و تا آخر برای اعتبار فوتبال استان هرمزگان و نام نیروی دریایی ارتش می جنگند.

وی تصریح کرد:شنیدم بعضی از مسوولان استان از نام این باشگاه ( ملوان تیپ تکاوران) خوششان نمی آید و به همین خاطر این تیم را یاری نمی‌کنند و دنبال این هستند که امتیاز این باشگاه واگذار بشود مطمئن باشند که در سال آینده بهتر و قوی تر با نام ملوان تیپ تکاوران بندرعباس شرکت می کنیم.

حسینی ارشد درپایان از فرماندهی  منطقه یکم، فرماندهی تیپ تکاوران امام حسین ع، هیات فوتبال استان هرمزگان بابت همکاری و هوادارانی که با این همه محدودیت ها و مشکلات برای دلگرمی بازیکنان به ورزشگاه می آیند تشکر کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …