جمعه , 14 اردیبهشت 1403

رسالت اصلی شورای فرهنگ عمومی ایجاد نظم اجتماعی است

امین درخشان روز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی لنده اظهارداشت: اصلاح و ارتقا فرهنگ عمومی نیازمند یک عزم راسخ و یک همت جهادی است که مشارکت مردم و مسئولان در این راستا نقش مهمی دارد.

وی آمیر احمد تقوی را پرچمدار اصلاح فرهنگ های غلط در استان و بخصوص کهگیلویه دانست و بیان کرد:  یاد و نام ایشان در تاریخ استان ماندگار است.

درخشان تصریح کرد:  شهرستان لنده یکی از شهرستان های پیشرو در حوزه فرهنگ و هنر بوده که این مهم نشان از ریشه دار بودن مردم این شهرستان در حوزه فرهنگ است.
وی فرهنگ حاکم غالب در این شهرستان را فرهنگ ایثار، شهادت و فعالیت های قرآنی دانست و گفت: توجه ویژه به نخبگان قرآنی این شهرستان در اولویت است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: فرهنگ عمومی باید از حوزه ادارات خارج و از ظرفیت اقشار مختلف مردم، متنفذین و ریش سفیدان به نحو احسن استفاده کند.

درخشان افزود: مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان ها حکم قانون را دارد و باید اجرا شوند.

وی اضافه کرد: تهیه میثاق نامه برای جلوگیری از تیراندازی در مراسمات نیازمند حمایت ویژه همه نهادها  است.

درخشان گفت: نبود فرهنگ سرا در شهرستان لنده یکی از چالش ها مهم این شهرستان بوده که نیازمند حمایت های ویژه مسئولان به ویژه شهرداری و شورا است.
جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس شورای فرهنگ عمومی استان، فرمانده سپاه فتح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان در لنده برگزار شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …