یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

نمک خوراکی با نام تجاری آوا در البرز فاقد استاندارد است

مدیرکل استاندارد البرز از جعلی بودن علامت استاندارد بر رو نمک خوراکی با نام تجاری “آوا” خبر داد و به مصرف کنندگان‌ توصیه کرد از خرید این محصول غیر استاندارد خودداری کنند.

نمک خوراکی با نام تجاری آوا در البرز فاقد استاندارد استبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ محمد حسین طاهری گفت: با بررسی‌های انجام شده، مشخص شد فرآورده نمک با نام تجاری آوا، با علامت استاندارد و بدون کد رهگیری استاندارد جعلی بوده و تولید، تمرکز و فروش این فرآورده بدون داشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه این محصول فرآورده‌ی شده مشمول مقررات استاندارد اجباری است افزود:طبق قانون تولید ، توزیع و فروش کالاهای مشمول استاندارد اجباری با کیفیت پایین تر از استاندارد یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع است.

وی  خطاب به فروشندگان مواد غذایی در بازار مصرف البرز تصریح کرد: توزیع و عرضه‌ی این محصول فاقد کیفیت با  نشان جعلی استاندارد در سراسر کشور  ممنوع است و با متخلفان طبق قانون  برخورد می شود.

طاهری همچنین به مردم استان توصیه کرد که در صورت مشاهده‌ عرضه‌ این محصول غیراستاندارد در سطح بازار ، از طریق تلفن گویا ۱۵۱۷ یا شماره ۳۲۸۶۷۹۲۷-۰۲۶ مراتب را  به اداره‌کل استاندارد استان البرز اطلاع‌ دهند.

 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …