شنبه , 8 اردیبهشت 1403

نماینده ولی فقیه در کردستان: جانبازان با ایثارگری برای کشور عزت آفریدند

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی شامگاه دوشنبه و همزمان با ایام ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز به دیدار سه نفر از جانبازان استان کردستان رفت و برای آنها آرزوی سلامت و سعادت کرد.

وی ابتدا در منزل منصور جلیلی جانباز ۵۵درصد با عضویت بسیجی و بازنشسته سپاه که شانزدهم تیرماه سال ۱۳۶۷ در قله مریوان مجروح شد، حضور یافت و ضمن گفت‌وگو با این جانباز از شرایط زندگی و درمان وی اطلاع یافت.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان سپس در منزل محمدحسن نصیری آزاده جانباز ۴۰درصد کادر ارتش که بیستم دی‌ماه سال ۱۳۵۹ اسیر و در ۱۲ تیرماه سال ۶۴ آزاد شد، حضور یافت و افزود: هدف از حضور تنها عرض تبریک و قدردانی از زحماتتان بود.

وی در پایان در منزل لطف‌الله غلامی آزاده جانباز ۲۵درصد که چهارم تیرماه سال ۱۳۶۷ اسیر و سوم شهریورماه ۶۹ آزاد شد حضور یافت و گفت: حضور در جمع جانبازان مایه افتخار و خوشحالی است و هر چه که داریم از زحمات این بزرگواران است امیدواریم بتوانیم همواره احترام و جایگاه جانبازان را حفظ و قدردان زحمات آنان باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان در این دیدارها از سال‌ها مجاهدت و ایثارگری این عزیزان در راه حفظ ارزش‌های نظام اسلامی تجلیل کرد و جانبازان نیز به بیان بخشی از خاطرات دوران دفاع مقدس خود پرداختند.

کردستان ۹ هزار و ۴۹۸ جانباز سرافراز در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن برای حفاظت از ایران اسلامی تقدیم کرده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …