شنبه , 8 اردیبهشت 1403

آغاز عملیات اجرایی ۵ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در ماهدشت/ کلنگ‌زنی ۱۷ هزار واحد مسکن در البرز

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ‌با حضور رستم قاسمی عملیات اجرایی 5 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در سایت 70 هکتاری ماهدشت آغاز شد.

به گفته خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز، 70 درصد اراضی طرح نهضت ملی مسکن استان تامین شده و مابقی در دست اجرا قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی البرز با اشاره به اینکه عملیات اجرای بیش از 17 هزار واحد در استان البرز در سفر امروز وزیر راه و شهرسازی به استان کلنگ زنی شد، گفت: 5 هزار واحد در ماهدشت، 7 هزار واحد در هشتگرد، مابقی در فردیس، محمدشهر، چهارباغ، و اشتهارد احداث خواهد شد.

رستم قاسمی که امروز در ادامه سفرهای استانی هیئت دولت به استان البرز سفر کرده بود، با حضور در ماهدشت در جریان مشکلات ساکنان منطقه قرار گرفت و قول حل آنها را در آینده نزدیک داد.

کمبود فضای آموزشی ، آب ، امکانات رفاهی  و بهداشتی از جمله مشکلاتی بود  که توسط ساکنان مسکن مهر ماهدشت در حاشیه عملیات ساخت پنج هزار واحد مسکونی جدید به  وزیر راه و شهرسازی منعکس شد.

وزیر راه و شهرسازی در این بازدید به ساکنان شهرک مسکونی مهر ماهدشت قول داد مشکلات آنان را پیگیری کند.

همچنین وزیر راه در این گفت وگوی مردمی به یک خانواده نیازمند و فاقد مسکن قول داد هزینه اجاره مسکن وی را تامین کند.

همچنین در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان البرز، بازدید از پروژه احداث کنارگذر شمالی پل فردیس، بازدید از پروژه احداث قرارگاه پلیس راه استان، بازدید از مترو و بیمارستان و افتتاح و تحویل ساختمان کلانتری و درمانگاه شهر جدید هشتگرد، بازدید از اراضی شمال‌غرب کرج ( اراضی دولتی مستعد طرح نهضت ملی مسکن) و شرکت در جلسه شورای اداری استان در برنامه سفر رستم قاسمی به این استان است.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …