شنبه , 15 اردیبهشت 1403

ماندگاری آلاینده‌ها تا روز جمعه در البرز

آرش بهاروند احمدی روز سه‌شنبه به ایرنا اظهارداشت: الگوهای پیش‌یابی حاکی از افزایش آلاینده‌ها و یخبندان صبحگاهی در البرز تا روز جمعه هفته‌جاری و قبل از ورود سامانه بارشی به آسمان استان خواهد بود.

وی ادامه داد: اواخر وقت پس‌فردا پنجشنبه تا روز یکشنبه هفته آینده با گذر یک موج ناپایدار و بارشی  شاهد رگبار باران و برف را در نقاط مختلف استان البرز خواهیم داشت .

این مسوول آسمان امروز سه شنبه البرز را نیمه ابری تا ابری، مه، عصر احتمال بارش خفیف و پراکنده دمای کمینه و بیشینه بین چهار تا ۱۲ درجه بالای صفر،‌کیفیت هوا ناسالم و سرعت وزش باد را ۱۶ کیلومتر در ساعت اعلام کرد و گفت: وضعیت هوای روز چهارشنبه در استان قسمتی تا نیمه ابری، مه، به تدریج صاف همراه با وزش باد ۳۲ کیلومتر در ساعت، کیفیت هوا ناسالم برای گروه‌های حساس  و دمای کمینه بین چهار تا ۱۳ درجه بالای صفر پیش‌بینی شده است.

بهاروند احمدی بیان داشت: وضعیت هوای روز پنجشنبه استان البرز، ابری، مه پراکنده، عصر بعضی ساعات بارش پراکنده، دمای هوا بین ۶ تا ۱۴ درجه بالای،‌کیفیت هوا ناسالم برای گروه های حساس و سرعت وزش باد ۲۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی البرز هوای روز جمعه البرز، ابری و مه آلود، رگبار ساعتی و رعد و برق ارتفاعات رگبار باران و برف، دمای هوا بین سه تا ۱۰ درجه بالای صفر،‌ کیفیت هوا ناسالم برای گروه‌های حساس و سرعت وزش باد ۱۶ کیلومتر در ساعت همچنین،‌هوای روز شنبه هفته آینده ،نیمه ابری تا ابری، مه، رگبار پراکنده باران و برف دمای هوا بین یک تا ۹ درجه بالای صفر، کیفیت هوا  به تدریج قابل قبول و سرعت وزش باد ۱۶ کیلومتر در ساعت است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …