شنبه , 15 اردیبهشت 1403

جنایتکاران باید تاوان خون حاج قاسم را بپردازند

سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا عصر روز یکشنبه در آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در مسجد امام علی (ع) پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران واقع در کرج برگزار شد، افزود: حدود 2 سال است که حاج قاسم را در بین خود نداریم و بغض و دلتنگی ما و نفس ما با شهید عزیزمان دمخور نیست .

وی اظهار داشت: ما داشتیم فراموش می کردیم بغض و گریه های رهبر انقلاب در روز تشییع  شهید سلیمانی اما ناگهان دیشب بغض ولی خدا دوباره ترکید؛ زیرا 2سال است که رهبرمان مالک اشتر خود را از دست داده است و بازهم ولی خدا دلتنگ سرباز خود است.

وی گفت: هنوز به خون پاک قاسم مان بدهکار هستیم و انتقام خود را از جنایتکاران نگرفته ایم و این بغض به ما فهماند تا انتقام خود را از جنایتکاران  نگیریم دل رهبرمان شاد نمی شود.

حیدرنیا افزود: اخلاص حاج قاسم  بود که خداوند این عزت را به او داد و در روز تشییع جنازه اش همه آمدند تا او و یارانش را تا عرش خداوند بدرقه کنند که به واسطه اخلاص این سرباز اسلامی که مطیع محض ولایت بود.

وی بیان داشت: این ولایت پذیری حاج قاسم بود که خداوند به این عزیز اجر داد و اینگونه بود که خداوند با این عزت و شکوه و جلال این عبد صالح خود را پیش خود برد.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه اخلاص عمل در عین گمنامی ویژگی بارز سردار دل ها بود، گفت: هیچ یک از اقدامات وی به خصوص در جبهه مقاومت، برای کسب عناوین و القاب دنیوی نبود.

وی افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، حاج قاسم یک فرد نیست بلکه یک مکتب است که شاخصه هایی دارد که خوب است همه ما برای ادامه مسیر پاسداری و سربازی ولایت آن ها را مرور کنیم.

وی تصریح کرد: حاج قاسم مجاهد بی وقفه در راه خدا بود و در برابر جبهه استکبار، جهاد مستمر و خستگی ناپذیر داشت و در نهایت نیز مزد مجاهدت های خود را با شهادت در راه خدا گرفت.

سردار حیدرنیا، شهید سلیمانی را نماد اخلاص و مجاهدت در راه خدا دانست و با اشاره به اینکه اخلاص حاج قاسم زبانزد همه بود، گفت: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، تشییع میلیونی و قدردانی همه مردم از این شهید به واسطه وجود اخلاص در او بود.

وی در همه کوه ها و بیابان ها به دنبال شهادت می گشت و سرانجام پس از انجام ماموریتش، خداوند او را به بهترین شیوه به نزد خود برد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …