شنبه , 8 اردیبهشت 1403

نتایج انتخابات شورای اسلامی شهرستان فردیس اعلام شد

ابوالفضل اینانلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ملیحه اکبری با هفت هزار و  ۳۱۰ رأی ، سید معظم معصوم‌زاده با ۶ هزار و ۱۰۵ رأی  ، هادی روستایی با چهار هزار و ۶۸۳ رأی ، محسن امانی با سه هزار و ۹۱۲ رأی  ، مصطفی رشیدی با سه هزار و ۹۰۹ رأی  ، ناصر نورپور با سه هزار و  ۶۳۱ رأی ،ابراهیم رنجبر با سه هزار  ۳۲۴ رأی  ،سید حمید یعقوبی با سه هزار و ۱۱۵ رأی ،صابر نالان قره‌بلاغ با سه هزار و ۰۵۲ رأی به عنوان عضو اصلی شورای اسلامی شهر فردیس انتخاب شدند.

   صابر کریمی رزکانی با سه هزار و ۲۶، علی عبدلی با ۲ هزار و ۹۴۵، بهنام فخری ۲ هزار و ۹۱۴، علیرضا بیگدلو ۲ هزار و ۸۳۲، مجتبی قاسمی با ۲ هزار و  ۷۶۷، محمدکاظم موسی پورسوران با ۲ هزار و ۶۰۵ به عنوان اعضای علی البدلشورای اسلامی شهر فردیس انتخاب شدند.

وی به نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر مشکین دشت اشاره کرد و افزود: فرامرز زمانی  با ۲ هزار و ۶۶۴ رای ، هادی بخشی مشکور  با  ۲ هزار و ۶۶۳  رای ،   محمود دژکام با ۲ هزار و  ۶۱۶ رای و فرشاد فیض الهی با ۲ هزار  ۲۳۰۰ رای و احمد کریمی پور با  ۲ هزار و ۱۱۴  رای ، حمید صیادی پور با ۲ هزار و ۷۵ رای  و علی آزادی با ۲ هزار و ۵۹ رای به عنوان اعضای منتخب اصلی انتخاب شدند.

داوطلبان شوراهای شهرستان فردیس در صورت اعتراض به آراء  به مدت پنج روز فرصت دارند اعتراض خود را به هیات نظارت بر انتخابات فردیس اعلام کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و هشتم خرداد برگزارشد.

شهرستان فردیس ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …