شنبه , 8 اردیبهشت 1403

بهره‌برداری از ۶۴ پروژه عمرانی در ساوجبلاغ با حضور استاندار البرز

فرماندار ساوجبلاغ در آیین گشایش این پروژه ها گفت: برای اجرای این پروژه ها  هفت هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان توسط بخش دولتی  و خصوصی هزینه یا سرمایه شده است.

مهدی مهرور افزود: از این تعداد پروژه تعداد ۵۱ پروژه در بخش دولتی و  ۱۳ پروژه در بخش خصوصی اجرا شده است.

پروژه های افتتاحی در زمینه ورزشی، راه روستایی، درمان، آموزشی و بخش کشاورزی  اجرا شده است.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: مجموعه ورزشی به مساحت سه هزار مترمربع و یک سالن ورزشی با زیربنای یک هزارو200 متر مربع از جمله پروژه های اثر گذاری بود که امروز در شهرجدید هشتگرد افتتاح شد.

فرماندار ساوجبلاغ بیان داشت: امروز نیز یک واحد صنعتی بزرگ در شهرک صنعتی غیر دولتی هشتگرد  به بهره برداری رسید که  تامین کننده بخش عمده پمپ های وزارت نفت است.

با افتتاح این پروژه ها برای یک هزارو310 نفر اشتغالزایی ایجاد شد.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز در سفر به ساوجبلاغ  پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم در گلزار شهدای ینگی امام 2 طرح شاخص  عمرانی شهرستان

ساوجبلاغ را افتتاح کرد.. 

وی در جمع خبرنگاران هدف از این حضور را افتتاح پروژه‌ها و خدا قوت به صنعتگران و دولتمردان شهرستان ساوجبلاغ بیان کرد و گفت: امروز ۶۴ پروژه دولتی و خصوصی در ساوجبلاغ با اعتباری حدود ۷ هزار میلیارد تومان همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

عبداللهی گفت: امروز بخش های  صنایع و کشاورزی ساوجبلاغ شاخص است و در این راستا توفیقات ارزشمندی نیز حاصل شده است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: در مجلس یازدهم اخیرا مصوبه‌ای در راستای رفع موانع تولید و حمایت همه جانبه از صنعت و تولید داخل تصویب شده که گام موثری در بهبود اقتصاد کشور خواهد بود.

علی حدادی گفت: در صورت اعتماد و حمایت از صنعتگران با توجه به ظرفیت خوب صنعتی که در استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ وجود دارد می توان در راستای ایجاد اشتغال و سلامت جامعه قدم های خوبی برداشت.

در حاشیه این سفر، استاندار البرز به همراه نماینده مجلس ، امام جمعه شهر هشتگرد و امام جمعه شهر جدید هشتگرد از درمانگاه تازه تاسیس شهرجدیدهشتگرد بازدید کردند و در پایان سفر به صورت جداگانه در منزل شهیدان سلطانیان و روستاپور حضور یافتند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …