یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

نماینده مجلس: حذف ارز ترجیحی به دلیل عدم تامین منافع مردم مورد موافقت قرار نگرفت

علی حدادی روز یکشنبه در دیدار با جمعی از مردم نظرآباد افزود: حذف ارز ترجیحی درلایحه ای که دولت ارایه  داد در کمیسیون تلفیق طی جلسات مختلف مورد بررسی قرار گرفت و هدف آن بود که کالاهای اساسی به قمیت مناسب به دست مردم برسد.

وی ادامه داد: در ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی به دلیل اینکه نظارت نبود، هدر رفت بیش از حدی صورت گرفت و امروز شاهد مشکلات گرانی ، افزایش قیمت و شکاف اقتصادی هستیم .

حدادی بیان داشت: در بحث حذف ارز ترجیحی می توانست جراحی اقتصادی و حرکت خوبی باشد اما دغدغه ما این بود این جراحی زمانی ارزش دارد که نتیجه کار سلامتی برای مریض باشد .

معیشت مردم خط قرمز دولت و مجلس

وی با بیان اینکه معیشت مردم خط قرمز است  گفت: به هرحال رییس جمهوری در صحنه عمل حضور دارد و تمام تلاش براین است که بتواند کارآمدی نظام دینی به معنای واقعی را همراه مردم محقق سازد.

نماینده مردم طالقان،نظرآباد ،ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به گذشت چهل و سه سال از پیروزی انقلاب اسلامی  گفت: امروز همه ما مدیون خون شهدا هستیم که با صداقت و صلابت ایستادگی کردند و  جان خود را در طبق اخلاص قرار داده و برای دفاع از اسلام و قرآن ایستادند.

حدادی ادامه داد: وظیفه ما در قبال خون شهدا آن است که مقاومت لازم را داشته باشیم چراکه یک زمانی جهان به ۲ قطب شوروی و آمریکا تقسیم شده بود و ۴۶ سال تمام تلاش برآن بود که یکی دیگری را مغلوب سازد .

وی گفت: اما پس از فروپاشی شوروی در ۱۹۹۱ جهان با یاغی گری های امریکا و میدان داری استکبار مواجه شد و  شاهد تقابل با اسلام ناب محمدی بودیم .اگرچه کشورهای مختلفی درگیر توطئه ها و نقشه های شوم این دشمن قسم خورد نظام اسلامی شدند اما درایران اسلامی توانستیم با تبعیت از فرامین رهبری پیروز میدان باشیم .

رییس مجمع نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در جنگ تحمیلی با هم افزایی همه اقشار جامعه درمقابل استکبار ایستادند چراکه ایران اسلامی در هشت سال نه فقط در برابر صدام بلکه در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرد.

وی با اشاره به توطئه های استکبار جهانی در کشورهای سوریه، عراق و یمن گفت: با تشکیل و ایجاد داعش و گروه های تکفیری همه دشمنان به دنبال مقابله با نظام اسلامی بودند که با جانفشانی شهدای مدافع حرم و سردار دلها اهداف آنان محقق نشد.

حدادی ادامه داد: اما متاسفانه جریان نفوذ در بخشی از حاکمیت و درمقاطع مختلف وجود دارد و متاسفانه انچه باید خدمت رسانی بود درداخل کشور انجام ندادند چنانچه  رهبرمعظم انقلاب فرمودند در دهه ۹۰ اگر دولتمردان همراهی لازم را داشتند مشکلات اقتصادی را شاهد نبودیم.

وی یادآورشد: متاسفانه نگاه به غرب و تفکر لیبرال  در فکر عده ای رخنه داشت و ظرفیت های کشور دیده نمی شد.

نماینده مردم طالقان ،نظرآباد ، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید امروز اتصال به اوراسیا که مورد توجه دولت سیزدهم است در موضوعات  اقتصادی مورد توجه قرار گیرد چراکه کشورهای همسایه ظرفیت های قابل توجهی دارند.

وی اضافه کرد: کم کاری ها و سهل انگارهای گذشته شکاف اقتصادی را در کشور ایجاد کرد و امروز در دولت سیزدهم و مجلس یازدهم بهترین ظرفیت جوان ایران اسلامی شناخته شده که باید مورد توجه قرار گیرد و در کشور کشاورزی، صنعت و گردشگری  قابلیتهایی هستند که اگر نگاه درستی باشد براساس امایش سرزمین انچه نیاز کشور است تامین خواهد شد.

حدادی تاکید کرد: معیشت مردم مهمترین و اساسی ترین مشکل امروز است که باید  اشتغال جوانان و مسکن را به آن اضافه کرد که در مجلس در تلاش برای رفع موانع هستیم .

وی شهرستان نظرآباد را دارای ظرفیت های خوب تولیدی در حوزه های  کشاورزی و صنعت از تولید گندم تا شیر برشمرد که باید در اعتبارات و بودجه سهم آن دیده شده و توزیع لازم صورت گیرد.

رییس مجمع نمایندگان البرز درمجلس شورای اسلامی افزود: در شهرستان نظرآباد پس از ۴۳ آب شرب مشکل دارد که باید کمبود آن حل شود و بارها تذکرات لازم در تریبون مجلس داده است.

وی تاکید کرد: حق آب از سد طالقان پیگیری شده برای شهرستان و موافقت تخصیص آن نیز گرفته شده است که بتوانیم در بهبود چرخه تولید این شهرستان دارای قابلیت های تولیدی نقش آفرین باشیم .

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …