دوشنبه , 24 اردیبهشت 1403

بازیکن تیم فوتبال شهدای رزکان البرز: کسب سه امتیاز هدف ما در زمین بوشهر است

با شروع نیم فصل دوم رقابت های لیگ ۲ کشور یکشنبه هفته آینده تیم فوتبال شهدای رزکان البرز در هفته چهاردهم این رقابت ها میهمان ایران جوان بوشهر خواهد بود.

«فریور محبی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا  با بیان اینکه تمرینات بسیار خوبی  را زیر نظر کادر فنی برگزار کردیم ، افزود:  تعطیلات نیم فصل موجب شد تا به آمادگی بیشتری برسیم.

وی اضافه کرد: با شروع نیم فصل دوم بازی اول ما با ایران جوان بوشهر است و بازی سختی در پیش داریم اما ما برای کسب سه امتیاز به بوشهر می رویم و یکی از اهداف ما این است که هر چه زودتر به جمع مدعیان بازگردیم.

محبی یادآور شد: در نیم فصل نخست امتیازات زیادی را از دست دادیم ولی در ادامه مسابقات برای هر بازی برنامه داریم و قدم های خود را باید برای کسب سه امتیاز برداریم.

مدافع شهدای رزکان در ادامه گفت: با مجموعه خوبی که داریم حق ما اینجای جدول نیست و باید نتایج بهتری کسب می کردیم ولی برای جبران امتیازات از دست رفته تلاش خود را بیشتر خواهیم کرد.

وی ادامه داد:مدیریت و کادر فنی تلاش فراوانی انجام دادند و معتقدم فوتبال البرز پتانسیل بالایی دارد و شهدای رزکان میتواند روزهای خوبی را رقم بزند.

تیم فوتبال شهدای رزکان با ۱۶ امتیاز در مکان نهم جدول لیگ ۲ فوتبال کشور قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …