شنبه , 15 اردیبهشت 1403

فرماندار: ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان چهارباغ توزیع شد

قدرت الله شمیرانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:  این کمک ها به ارزش ۶ میلیارد ریال با همت اعضای متشکل در قرار گاه اجتماعی چهار باغ در پوشش رزمایش مومنانه و با مشارکت فعال بسیج ، کمیته امداد و خیرین این شهرستان توزیع شد.

وی اظهار داشت: این حرکت های خداپسندانه با برنامه ریزی قرارگاه اجتماعی با حضور امام جمعه ، فرمانده سپاه، بسیج، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، اصناف و خیرین چهار باغ که همواره در این گونه اقدامات خیرخواهانه مشارکت فعال داشته اند انجام پذیرفت.

شمیرانی ،  تلاش مستمر امام جمعه ، نماینده  چهارباغ مردم در مجلس ،همراهی نیروهای بسیجی و حضور مؤثر فرماندهی سپاه در برپایی قرارگاه اجتماعی کمک های خیرین را حرکتی  ارزشمند در این شهرستان دانست.

فرماندار چهارباِغ گفت:  فعالیت قرارگاه های اجتماعی تنها در چارچوب کمک های مومنانه ختم نمی شود، بلکه این قرارگاه ها در سطح استان البرز  در اجرای دستور استاندار البرز و با اراده خدمت در دولت مردمی نقش پررنگی در رفع مشکلات مردم ایفا می نمایند.

شمیرانی تصریح کرد: اینگونه اقدامات که با همت والای امام جمعه ، فرماندهی سپاه، فرمانداری و همراهی و همیاری دیگر دستگاه های اجرایی چهار باغ انجام می پذیرد، بستر مناسبی را برای خدمت رسانی به مردم این شهرستان در ابعاد مختلف فراهم آورده است.

وی از مدیران مجموعه‌ ادارات و نهادهای و اعضای قرارگاه اجتماعی چهار باغ که امیدآفرینی وهم افزایی درحمایت از مردم عزیز این شهرستان را  پیشه کرده اند سپاسگزاری کرد.

شهرستان  چهارباغ با جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …