پنجشنبه , 30 فروردین 1403

تیم فوتبال قطع عضو ایران بر نماینده عراق غلبه کرد

به گزارش ایرنا و با هدف آمادگی برای شرکت در رقابت های اسفند ماه  قهرمانی غرب آسیا، اردوی مشترکی بین تیم های ایران و عراق از شانزدهم تا نوزدهم آذرماه در اردوگاه ایثار شهرستان ساوجبلاغ البرز برگزار شد.

جعفر عسکری رییس انجمن فوتسال جانبازان و معلولان کشور پیش از این در گفت وگو با ایرنا عنوان کرده بود که به دنبال این هستیم که با انجام این بازی های تدارکاتی و مقدماتی حضوری مقتدرانه در رقابت های پیش رو داشته باشیم.

در روز پایانی این اردوی مشترک، امروز مسابقه دوستانه ای بین تیم قطع عضو جمهوری اسلامی ایران و بسیج مردمی عراق برگزار که بازی با نتیجه چهار بر صفر به نفع ایران به پایان رسید.

لازم به ذکر است تیم منتخب قطع عضو جمهوری اسلامی ایران پس از انجام چهارمین دوره رقابت های فوتسال جانبازان قطع عضو قهرمانی کشور که با حضور ۶ تیم از استان های تهران، فارس، اصفهان، گیلان، مازندران و کرمان به میزبانی همین مجموعه برگزار شده، انتخاب شده اند.

رقابت های فوتسال جانبازان قطع عضو قهرمانی کشور از یازدهم تا پانزدهم آذرماه  جاری در مجموعه ایثار شهرستان ساوجبلاغ برگزار که در نهایت تیم های تهران بزرگ،  فارس و مازندران به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …