یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

نماینده ولی‌فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان حماسه ۲۲ بهمن را تبریک گفتند

به گزارش ایرنا در پیام مشترک آیت‌الله مصطفی محامی و حسین مدرس خیابانی که نسخه‌ای از آن شامگاه پنجشنبه به ایرنا نمابر شده آمده است: ۲۲ بهمن، روز نجات ملّت ایران و روز شکوفایی و پیروزی بزرگ‌ترین انقلاب دوران تاریخ ما از شروع اسلام تا امروز است. (رهبر معظم انقلاب اسلامی)

ایام‌الله دهه مبارک فجر، یادآور پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است. انقلابی که انفجار نور و معجزه قرن بود و تداعی کننده اجتماع مردم عزیز ایران حول شمع وجود معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره). مردم غیرتمندی که با اتحاد و انسجام در مقابل دشمن و رژیم طاغوت ٢۵٠٠ ساله ایستادند آن هم در موقعیتی که استکبار جهانی هیچ‌گاه گمان نمی‌کرد انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و ایران اسلامی را جزیره‌ای امن برای خود می‌دانستند.
اکنون با گذشت۴۳ سال، انقلاب اسلامی همچنان مقاوم و مستحکم باقی مانده و مردم مومن و انقلابی ایران همچنان به پای انقلاب خود ایستاده و خواهند ایستاد.

مایه افتخار است که نهال نوپای انقلاب اسلامی، با تکیه بر ارکان اسلامیت و جمهوریت، به درخت تناوری تبدیل شده که نه تنها مردم ایران بلکه امت مسلمان و مستضعفان عالم، در سایه‌سار آن قرار گرفته‌اند و در مقابل، استکبار جهانی و نظام سلطه با وجود اجرای همه توطئه‌ها و دسیسه‌ها به اهداف شوم خود دست نیافته است.

امید است که ملت ایران بویژه مردم نجیب سیستان‌وبلوچستان با یادآوری دستاوردها و برکات نظام اسلامی، شعارهای جهانی و فطری انقلاب را جلوه‌ای تازه‌تر بخشیده و توصیه‌های حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم را نصب‌العین قرار دهند و همه در راستای تبیین گفتمان متعالی انقلاب اسلامی و تقویت امید در جامعه بکوشند.

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان در این پیام با پاسداشت ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یاد امام خمینی(قدس الله نفسه الزکیه)، شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم و تامین امنیت و جانبازان و رزمندگان را گرامی داشته و از خداوند، رشد و تعالی روزافزون انقلاب اسلامی و رفع موانع داخلی و دفع توطئه‌های دشمنان و اتصال این انقلاب به ظهور حضرت ولی عصر(عج) را درخواست کردند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …