پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

تولید محصولات کشاورزی در مناطق شهری کشور رونق می گیرد

به گزارش روزیکشنبه روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، دکتر هوشنگ محمدی  در آیین تودیع و معارفه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز افزود:  اگر در برنامه تحولی بخش کشاورزی ۲ مقوله اقتدار غذایی در کنار اقتدار نظامی در برنامه‌ها و سیاست‌ها نهادینه شود؛ بخش کشاورزی مسیر پیشرفت را با توان و با قدرت خواهد پیمود و اقتدار ملی را برای ما به ارمغان خواهد آورد.

وی  با بیان اینکه اقتدار غذایی، اشتغالزایی و ارزآوری را به همراه دارد ، گفت :  استفاده از همه ظرفیت های موجود در بخش کشاورزی به ویژه کشاورزی شهری ضروری است.

 محمدی بر ضرورت احیای فرهنگ جهاد سازندگی با ارتقای روحیه مدیریت جهادی و انقلابی تأکید کرد و افزود: با فراهم سازی بستر برای استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در بخش کشاورزی از جمله تعاونی‌ها، اتحادیه‌ها و تشکل‌های بخش کشاورزی، بهره برداران، تولیدکنندگان، مهندسین کشاورزی و فعالان بخش کشاورزی گام های مؤثری در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم و اقتدار غذایی کشور برداشته شود.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه امروز با پشتیبانی علم، بسیاری از امور را می توان به نحو مطلوب مدیریت کرد، گفت:  با حفظ روحیه و باور جهادی و با حفظ کرامت انسانی مردم و تولیدکنندگان می توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

در این آیین عبدالرضا روشن نژاد به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز معرفی و از خدمات عبدالله مخبر دزفولی قدردانی شد.

روشن نژاد،  مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های نظرآباد، ساوجبلاغ، کرج، مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی البرز ، معاونت توسعه مدیریت و منابع و سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی البرز را در کارنامه دارد.

استان البرز ۶۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …