پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

صدور ۵۰۱ مورد مجوز فعالیت تشکل های مردم نهاد در استان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: تاکنون بیش از ۵۰۱ مورد مجوز فعالیت تشکل های مردم نهاد در استان صادر شده است.

صدور ۵۰۱ مورد مجوز فعالیت تشکل های مردم نهاد در استانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، نور محمد فردی در حاشیه جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد استان البرز گفت: با توجه به اینکه سیاست‌های کلی دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی حمایت از تشکل‌های مردم‌ نهاد می‌باشد باید همه دستگاه‌ها در این خصوص پای کار باشند تا واگذاری کار مردم به مردم در قالب تشکل ها در کمترین مدت ممکن حل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز افزود: در این جلسه تعدادی درخواست جهت صدور و تمدید مجوز در قالب تشکل‌های مختلف اجتماعی، خیریه و … مطرح و تصمیم لازم اتخاذ شد.
فردی اضافه کرد: روی هم رفته تاکنون ۵۰۱ مورد مجوز فعالیت تشکل های مردم نهاد در استان البرز توسط استانداری، فرمانداری ، بهزیستی، نیروی انتظامی و اداره کل ورزش و جوانان در سطح استان صادر شده که بیشترین آنها با ۳۸۱ مرکز نیکوکاری مربوط به کمیته امداد می باشد.

معاون سیاسی استاندار البرز افزود: باید کلیه ادارات و سازمان ها در راستای حمایت و استفاده از ظرفیت تشکل های مردم نهاد اهتمام لازم را داشته باشند.
فردی در پایان اضافه کرد: بدون شک تشکل‌های مردم نهاد چون از جنس مردم هستند، با برنامه‌ریزی می‌توانند در جهت حل مشکلاتشان اقدام کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …