یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

فرمانده سپاه البرز در گفت‌وگو با تسنیم: همه باید برای مانع‌زدایی از تولید و بخش صنعت تلاش کنیم + فیلم

سردار علیرضا حیدرنیا در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در  کرج، در مورد لزوم حمایت از بخش صنعت و تولید در استان البرز، اظهار داشت: ایران اسلامی در حال حاضر در برهه حساس و تاریخی خود قرار دارد. به دلیل تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه علیه ملت ایران  در شرایط سختی هستیم و مردم خوب ما در شرایط سنگین اقتصادی روزگار می‌گذرانند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت تولید و اشتغال بیان کرد: ایشان شعار سال را با محتوای اقتصادی نامگذاری کردند و این نامگذاری اقتصادی و فرمایشات ایشان برای ما حاوی پیامی است که در شرایط کنونی، اقتصاد اولویت اول تمام کارگزاران حکومت باید قرار گیرد.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه اقتصاد در این شرایط یکی از مسائل اصلی و درجه یک و با اهمیت است ، ادامه داد: همه باید برای مانع‌زدایی از تولید و بخش صنعت تلاش کنیم.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به ملت ایران، متذکر شد:  وقتی که آمریکا  اتاق جنگ خود را به وزارت خزانه‌داری منتقل می‌کند حتما یک موضوع مهمی است.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه  اینکه البرز استانی اقتصادی و باظرفیت است، تصریح کرد: بسیاری از واحدهای صنعتی استان البرز  در سطح ملی و بین‌المللی هستند و باید تلاش ما در رفع موانع پیش روی اقتصادی دو چندان شود 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با اشاره به استقرار دولت جدید و تلاش برای رفع مشکلات در کشور گفت: در دولت جدید اتفاقات خوبی رقم می‌خورد و متاسفانه بسیاری از مشکلات، مشکلات انباشته‌ای است که باید با هم‌افزایی ارگان‌ها انجام شود.

وی با بیان اینکه آینده روشنی در استان با توجه به ظرفیت‌های موجود وجود دارد، ادامه داد: تولیدکنندگان استان البرز در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و در شرایط تحریم تلاش بسیاری می‌کنند.

وی تصریح کرد: اگر چرخ اقتصاد به حرکت بیفتد و خوب حرکت کند، فقر، آسیب‌های اجتماعی، بیکاری و بزهکاری کاهش می یابد و همگی باید در همین راستا تلاش کنیم.

 

 

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …