یکشنبه , 23 اردیبهشت 1403

رییس هیات : خانه هندبال البرز را به هیات برگردانید

«مرتضی خادمی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سالن شریعتی به تام خانه هندبال البرز به بهره برداری رسیده که از سال ۹۰ تا ۹۳ در اختیار هیات بود اما بعدها بنا به دلایلی مدیریت این سالن از هیات گرفته شد.

وی اضافه کرد: سال ها است به دلیل مشکلات زیر ساختی که داریم از طریق مراجع مختلف  به دنبال برگرداندن این خانه به هیات هستیم که تاکنون موفق نبوده ایم.

خادمی گفت: این در حالی است که با واگذاری خانه به هیات هندبال البرز این قول را می دهیم که دیگر حتی یک ریال دریافت نکنیم  و خودمان اعتبارات مورد نیاز هیات را تامین کنیم.

وی با اشاره به جلسه اخیر هیات های ورزشی البرز با استاندار البرز اظهار داشت: یکی از مسایلی که در این نشست از سوی اکثریت هیات ها مطرح شد موضوع ترک تشریفات سالن های ورزشی بود که استاندار نیز اختیارات خود را در این بخش به اداره کل ورزش و جوانان تفویض تا این اداره بتواند بر اساس این اختیارات اقدام کند.

خادمی گفت: بر همین اساس انتظار ما امروز از اداره کل ورزش و جوانان البرز این است که با اختیارات داده شده نسبت به بازگرداندن خانه هندبال به هیات اقدام کند که امیدواریم این اتفاق تا پایان سال بیافتد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت های هندبال البرز اشاره و تصریح کرد: حضور قوی ورزشکاران این استان در رقابت های قهرمانی کشوری موجب دیده شدن آنها شده و امروز نیز شاهد این هستیم که در اردوهای مختلف اعزامی به رقابت های برون مرزی هندبالیست های البرزی شرکت دارند.

رییس هیات هندبال البرز ادامه داد: بر همین اساس حضور سه ورزشکار این استان در رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی قزاقستان قطعی و آسمان بدوی و شقایق چراغی در بخش نوجوانان و مهربان بدوی در بخش جوانان به این رقابت ها اعزام می شوند.

خادمی عنوان کرد: با وجود چنین ظرفیت هایی و با در اختیار قرار دادن خانه هندبال به هیات می توانیم این رشته را هر چه بیشتر در استان توسعه و شاهد تربیت ورزشکاران حرفه ای بیشتری در هندبال باشیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …