پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

تسهیلات ویژه برای ایجاد تعاونی در حوزه سلامت البرز در نظر گرفته شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز به جامعه پزشکی و مجموعه تلاشگران سنگر بهداشت و درمان استان توصیه کرد با تاسیس و راه اندازی تعاونی‌های دانش بنیان در حوزه سلامت استان از تسهیلات، مشوق‌ها و حمایت این اداره کل بهره‌مند شوند.

تسهیلات ویژه برای ایجاد تعاونی در حوزه سلامت البرز در نظر گرفته شدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، عبدالله دارایی خطاب به پزشکان، پیرا پزشکان و دندانپزشکان گفت: از شما عزیزان انتظار داریم با ایجاد و توسعه تعاونی‌ها در حوزه بهداشت و درمان بدون فوت وقت شرایط لازم را برای ارایه خدمات مطلوب بهداشت و درمان به ساکنان مناطق شهری و روستایی البرز مهیا کنید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز تصریح کرد: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی البرز با توجه به برنامه دولت مردمی برای حمایت کامل از عوامل راه‌اندازی تعاونی‌ها با رویکرد‌ها بهداشتی و درمانی در سطح استان آمادگی دارد.

او گفت: برنامه ریزی‌ها را در مسیری هدایت کرده ایم تا عوامل تأسیس و راه اندازی مجموعه‌های کوچک و متوسط درمانی و درمانگاهی و کلینیک‌های سلامت بتوانند در قالب تعاونی‌ها بدون دغدغه و نگرانی از تسهیلات ویژه و تخصیص اعتبارات لازم برخوردار شوند.

دارایی افزود: مدیران و همکاران ما در ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌های استان نیز برای ارایه خدمات به پزشکان، پیرا پزشکان و دندانپز شکان برای ایجاد و راه اندازی تعاونی در حوزه سلامت آماده اند.

او تاکید کرد: رویکرد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نسبت به تاسیس تعاونی در حوزه سلامت رویکردی توسعه ای، مولد و دانش بنیان است و انتظار این است که در مانگاه‌هایی در حوزه تعاونی تاسیس شود که مردم استان نوآوری‌ها را در بستر ارایه خدمات بهداشت و درمان به ارمغان آورند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز در ادامه با اشاره به بازدید خود از بیمارستان تخصصی کودکان مریم کرج که با شخصیت حقوقی تعاونی اداره می‌شود، ارایه خدمات بهداشت و درمان در این بیمارستان تخصصی را شایان توجه توصیف کرد.

به گفته دارایی: مجموعه خدماتی که در این بیمارستان در پوشش تعاونی ارایه می‌شود در نوع خود ارزشمند و ستودنی است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …